Ta spelhelg med Fräcka Fredag!

Robot
Ta spelhelg med Fräcka Fredag!

Division 2, Metro Exodus och EA:s Star Wars-dilemma. Allt och mer i veckans avsnitt!

#Metro-exodus, #fräcka-fredag, #the-division-2


Medlem

Kan inte se live idag, men kommer kolla när man är hemma igen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Backloggens befriare

Jepp, missar också live, men ikväll smällere!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Inskriptionen på hjälmen betyder "Jag lever inte för att äta, utan äter för att leva" och tillskrivs Marcus Fabius Quintilianus, romersk retoriker (35 - 96 e.Kr).


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roten:

Inskriptionen på hjälmen betyder "Jag lever inte för att äta, utan äter för att leva" och tillskrivs Marcus Fabius Quintilianus, romersk retoriker (35 - 96 e.Kr).

Vilken passar @klorixx väldigt bra!


signatur
Medlem

Det blev ingen shout-out till varken RE2 demot som kom i veckan, eller att RE2 får en re-release på fredag om en vecka och att man måste tagga som fäään?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Haddock:

Det blev ingen shout-out till varken RE2 demot som kom i veckan, eller att RE2 får en re-release på fredag om en vecka och att man måste tagga som fäään?

Vi körde demot tillsammans förra fredagen... inte så jätteimponerad faktiskt.


signatur
Medlem

Blir det nån mer Ultimate General-stream? Började köra Civil War igen efter den senaste så många timmar har försvunnit spårlöst denna vecka..

Frilansare
Skrivet av Ftmch:

Blir det nån mer Ultimate General-stream? Började köra Civil War igen efter den senaste så många timmar har försvunnit spårlöst denna vecka..

Nix jag hade annat för mig, men är klart sugen på att dra en kampanj-stream nästa vecka! Ligg på oss!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Nix jag hade annat för mig, men är klart sugen på att dra en kampanj-stream nästa vecka! Ligg på oss!

Gör det! Vore skoj!

Medlem

@Joakim Bennet: Är du kanske sugen på ett spel som typ LotR:O fast i Star Wars-universumet? Då blir det ju inte spela någon slags hjälte, utan mer en "vanlig" person som på ett eller annat sätt hjälper till i kampen. Inte i direkta storslagna striden kanske, utan mest i mindre slag eller uppdrag som utspelar sig runt om kring. Lägg till crafting, odling/coooking, egna hus som man kan bygga ut och inreda. Spelardrivna affärer, auktioner och lite annat smått o gott. Då hade i alla fall jag varit såld.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi körde demot tillsammans förra fredagen... inte så jätteimponerad faktiskt.

Whaaaat!?
Men Stämningen? Den Dynamiska svårighetsgraden? Resident Evil!?
Jag blev iaf mycket imponerad!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Haddock:

Whaaaat!?
Men Stämningen? Den Dynamiska svårighetsgraden? Resident Evil!?
Jag blev iaf mycket imponerad!

Det kändes ju väldigt mycket Resident Evil, det får man ju iaf ge det.


signatur
1
Skriv svar