En singelplay-kampanj till They Are Billions kan bli verklighet

Robot
En singelplay-kampanj till They Are Billions kan bli verklighet

Supersvåra rts-spelet får skriptat överlevnadshelvete.

#kampanj, #rts, #they-are-billions


Medlem

Det visste man redan vid deras early access release att det skulle komma en kampanj så förstår inte vad nyheten är.

Backloggens befriare

Kan de inte släppa spelet skarpt någon gång (läa bli klara med det) så jag kan köpa det?

Och älska kampanjer i RTS-lir!


signatur

Ad hoc addendum

Frilansare
Skrivet av jehuty:

Det visste man redan vid deras early access release att det skulle komma en kampanj så förstår inte vad nyheten är.

"Man" kanske visste det men långt ifrån alla visste det. Men fair enough!

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det visste man redan vid deras early access release att det skulle komma en kampanj så förstår inte vad nyheten är.

Man visste alltid att folk ska klaga, så förstår inte denna kommentar?

Nej, alla vet inte det, jag har spelet men visste inte det ens, så en nyhet som uppskattas starkt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Singleplayer RTS kampanjer är bäst. Svåraste svårighetsgraden och alla achievements gäller! Starcraft 2 singleplayer var fantastiskt. Och jo, jag spelade även gamla red alert/tiberian sun osv också och älskade dem! <3

Synd att RTS är typ dött

eld
Medlem
Skrivet av keffkebab:

Kan de inte släppa spelet skarpt någon gång (läa bli klara med det) så jag kan köpa det?

Och älska kampanjer i RTS-lir!

Inget hindrar dig från att köpa det nu!

Medlem

@eld: Tja...om han vill ha spelet "skarpt" så...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det visste man redan vid deras early access release att det skulle komma en kampanj så förstår inte vad nyheten är.

Har typ 100+ timmar i TAB och gillar spelet lagomt mycket och har inte hört något alls om en singleplayer kampanj. Så det var en nyhet för mig.

Medlem
Skrivet av Querth:

Singleplayer RTS kampanjer är bäst. Svåraste svårighetsgraden och alla achievements gäller! Starcraft 2 singleplayer var fantastiskt. Och jo, jag spelade även gamla red alert/tiberian sun osv också och älskade dem! <3

Synd att RTS är typ dött

Vem vet, det kommer kanske fler RTS spel i framtiden nu när xbox one har stöd för mus + tangentbord. Skulle vilja se fler spel i stil med starcraft 2 och gamla C&C.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av miffot:

Man visste alltid att folk ska klaga, så förstår inte denna kommentar?

Nej, alla vet inte det, jag har spelet men visste inte det ens, så en nyhet som uppskattas starkt!

Dom skriver det som en NYHET. Det är här är inget nytt.

Medlem

detta var bland det första jag lärde mig om spelet då det är det första som står på steamsidan, går inte att missa om man inte blundar när man både är på steam, startar spelet och spelar spelet. står överallt, har gjort sen dag 1


signatur

//monster

Backloggens befriare
Skrivet av eld:

Inget hindrar dig från att köpa det nu!

Nej, av princip köper jag inte spel i early access.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Kommer priset att gå upp när spelet släpps med kampanj? Kanske värt att passa på att köpa snart.

Medlem

köp när det är rea! men klart rekommenderat om man är gammal fan av red alert och dom, gillar det som fan. utmanande och roligt, mkt byggande och krigande, och man dör hårt av minsta misstag som det ska vara.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Nej, av princip köper jag inte spel i early access.

Samma här, jag ska ha betalt om jag ska arbeta som testare.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Samma här, jag ska ha betalt om jag ska arbeta som testare.

Sorgligt.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Sorgligt.

Varför det? Testare tar bra betalt, ca 1000kr/h. Jag jobbar redan 10h om dagen och vill inte jobba gratis.

1
Skriv svar