Hotline Miami-influerade The Hong Kong Massacre har ett releasedatum

Robot
Hotline Miami-influerade The Hong Kong Massacre har ett releasedatum
Medlem

Hur kan jag ha missat det här? Verkar ju asgrymt!

Releasehästryttare
Skrivet av Rackaren:

Hur kan jag ha missat det här? Verkar ju asgrymt!

Ja hur? Jag har ju till och med en tråd om det

Jag hade dock ingen aning om att det va svenskar som utvecklade det.

Medlem

Ser ju sjukt kul ut!


signatur

K9
:.:

Medlem
Medlem

Ser sjukt bra ut. Som om ett barn hade skapats utav Stranglehold och Hotline Miami.

Blir ett köp om det kommer till Switch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ooooh very John woo, fint.

Medlem

Gillar effekterna, dvs. att det flyger saker överallt när man pepprar, det är så det är när man skjuter i Hong Kong vet man ju efter att ha sett Hard Boiled och The Killer etc. (bör ses av alla som gillar action och av nån anledning missat dem). Har inte hört talas om detta men blir lite småsugen faktiskt. Youtubesök på "Hard Boiled - teahouse shootout" för lite godis.

Medlem

Väntat på detta länge.. Visste inte att det var svenskar som låg bakom spelet. Detta blir det köp på!

Medlem

Känns som ett givet köp

Medlem

Jag kan inte vara den ända som får upp detta? xD

"Bästa pris på Kaski Ytterdörr Träpanel HongKong Tät 10x21
Bygghemma 16 681 kr
Golvshop 16 681 kr
Byggshop 16 681 kr"

Medlem

Bad ass! Max Payne via John Woo!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser nice ut. Hade helst sett det till Switch men blir nog att köpa på PS4:an, coolt med 2manna team som kämpat i 5 år, känns som nått man vill supporta

Medlem

Holy crap, inte hört talas om tidigare men detta ser sjukt intressant ut!

Medlem

Ser riktigt mäktigt ut. Såg det i förrgår på Steam och klickade in det direkt på min wishlist. Blir ett framtida köp helt klart. Kul att det är 2 manna tag team of Swedish påbrå som developat.

Hotline Miami har alltid sett coolt ut men grafiken är något som hållit mig borta från de båda titlarna. Detta spel har ju dock en fräsch grafik som kommer fungera för mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser riktigt snyggt och kul ut men jag stör mig så oerhört på fyrverkerierna så fort man skjuter, kommer nog inte kunna spela det pga det, ser typ inte var man är.

YES! Älskar denna serie!

Medlem
Skrivet av laban005:

Ser riktigt snyggt och kul ut men jag stör mig så oerhört på fyrverkerierna så fort man skjuter, kommer nog inte kunna spela det pga det, ser typ inte var man är.

Haha, lustigt så olika smak man kan ha egentligen, det var ju exakt de överdrivna fyrverkerieffekterna etc. som fick mig att titta lite närmare och bli nyfiken.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Haha, lustigt så olika smak man kan ha egentligen, det var ju exakt de överdrivna fyrverkerieffekterna etc. som fick mig att titta lite närmare och bli nyfiken.

Ja men jag tycker det är snyggt och coolt men det gör samtidigt att jag blir bländad eller paralyserad eller nåt 😂 😋

Medlem
Skrivet av Devan:

Ja hur? Jag har ju till och med en tråd om det

Jag hade dock ingen aning om att det va svenskar som utvecklade det.

Är det en specifik tråd om spelet eller har du typ en sticky tråd? Hade varit bra, måste följa den isåfall. Du verkar ha järnkoll på spelsläpp

Releasehästryttare
Skrivet av Rackaren:

Är det en specifik tråd om spelet eller har du typ en sticky tråd? Hade varit bra, måste följa den isåfall. Du verkar ha järnkoll på spelsläpp

Innan jag började med Steamspel trådarna, så hade jag ett annat format som jag nu pensionerat.

Men här är den om du vill kika https://www.fz.se/forum/trad/431356-3-topdown-shooters
Är ju fortfarande ett spel vi väntar på i den listan, den utvecklaren har det dock varit tyst från sen jag gjorde tråden, så ingen aning hur det spelet utvecklas.

Medlem
Skrivet av pelson:

YES! Älskar denna serie!

Serie?!

Detta spel har potential att bli detta årets Shadow of Mordor.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Allvarligt talat, är det bara jag som tycker det ser ut som gamla fina Loaded till PS1:an?

1
Skriv svar