"Stor majoritet" hos Bungie jobbar med Destiny – och dess framtid

Robot
"Stor majoritet" hos Bungie jobbar med Destiny – och dess framtid

"Vi har dess framtid helt i våra egna händer."

#bungie, #destiny, #destiny-2, #destiny-3


Medlem

Dom hade guldläge att säga "We created the universe and we hold its destiny entirely in our hands." men tabbade sig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

ska mycket till för att man köper ett Destiny 3. Lovligt besviken på 2an...

Medlem
Medlem

Avvaktar att säga och tänka för mycket tror jag. Jag är försiktigt optimistisk till Bungies och Activisions "skilsmässa".

Jag vet där emot att jag avskyr Activision.

Medlem

Ge oss ett nytt halo istället för det det där tramset nu föfaan! Halo har blivit skit och bungie gör skit.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Avvaktar att säga och tänka för mycket tror jag. Jag är försiktigt optimistisk till Bungies och Activisions "skilsmässa".

Jag vet där emot att jag avskyr Activision.

Jo, jag är också försiktgt optimistisk till det hela. Även om jag ogillar Activision så vet jag samtidigt att alla fel med Destiny 2 (iaf innan Forsaken) inte är just pga dem.
Allt efter kampanjen blev snabbt uttjatat, så som jag hört om Forsaken (av princip köpte jag det inte) så är det mycket närmre vad Destiny 2 borde varit från början. De borde ha lärt sig från ettan och fortsatt från det, inte skala av mpnga av de bra saker som gjorde första (till slut) till ett bra spel.

Medlem

Läste fel och röstade således fel, självklart är skillmässan till Destiny och Bungies fördel. Actvision har blivit det nya EA som likt en pest förgör allt som hamnar under dess skynke.

Blizzard är sig inte likt sedan de gick i säng med Actvision. Återgå till "When it's done"-devisen.

Medlem

Jag minns hur hype jag var för D1, sen lite halvt för D2. Men var arbetslös vid båda releaserna och spelade sönder spelen och raidade samma dag som dom släpptes med begåvade spelare, så det som erbjöds blev snabbt urtvättat så att säga. Men kommer ge mig på D3 hundra procent också. Detta är så nära Halo man kan komma idag, fast rpg.

Trean kommer most likely också komma till nästa generation vilket låter Bungie pressa båda AI och grafik enormt. Allt pekar ju mot att det blir Ryzen arkitektur i nästa konsoler!

Medlem

Mer hardcore? Jag är nyfiken på stor andel av spelarna som faktiskt tagit sig igenom raderna i Destiny.

Medlem
Skrivet av Troll1:

Mer hardcore? Jag är nyfiken på stor andel av spelarna som faktiskt tagit sig igenom raderna i Destiny.

Förvånansvärt lite om jag minns rätt av statistiken på ps4.
Men det är ju inte hardcore i sig, hur . många som klarat. Där spelar faktorer in som bla svårigheten att hitta en bra komposition av spelare.
För en sj som hade bra clan från dag 1 var raidsen väldigt triviala redan efter andra försöket.

Gen
Medlem

Jaja alla klagar på Destiny 2 och med all rätt, men ge dem åtminstone en ny chans med 3an. Det kan faktiskt bli bra om det nu är så att de har full kreativ frihet. Mycket möjligt att stink-Activision höll dem tillbaka ordentligt.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Avvaktar att säga och tänka för mycket tror jag. Jag är försiktigt optimistisk till Bungies och Activisions "skilsmässa".

Jag vet där emot att jag avskyr Activision.

Ja, Activision är girighet "impersonated".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja, Activision är girighet "impersonated".

En sorts fasad?

Medlem
Skrivet av Chiefen:

En sorts fasad?

Perkele också. Hehe. Fel printat eller hade för mig det betydde något annat. Aja, ActiVision är scum, Punkt


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar