Superlyxiga Dark Souls Trilogy kostar därefter: drygt 5 000 kronor

Robot
Superlyxiga Dark Souls Trilogy kostar därefter: drygt 5 000 kronor

Prislappen är hardcore, men en budgetversion släpps också.

#dark-souls, #dark-souls-trilogy, #from-software


Avstängd

Köp och sälj på Ebay för 6000kr.

The Ashen One

Införskaffade när jag vaknade.. Stackars plånbok. Men nu är samlingen rätt stor och vem vill inte ha en bonfire? Det saknades..

Medlem

Hade velat ha bara boken!

Avstängd

Snacka om höga marginaler!

Medlem

Folk som tyckte att MK11 utgåvan var dyr.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har statyn från tvåan och trean. Borde ju skaffa den här med.. Men 5k :s

Inaktiv

Jag borde hålla käften i detta ämnet då jag har ett intresse av brittiska bilar som kostar en del att underhålla. Men känns rätt saftigt med 5000 måste jag säga. Hade nog förväntat mig att få mer för den summan.

Men å andra sidan va fan man lever bara en gång och pengar är till för att spenderas!

Medlem

Hade varit kul att sätta ihopa andra "collection editions".
För 5000 kr, kan man köpa en svindyr Star Wars-bok för 1500 kr, köpa alla senaste Star Wars-spelen inkl DLCs, köpa varenda film på bluray/UHD och ändå ha pengar över, troligtvis kan man köpa nån staty med.

Vet inte om man ska skratta eller gråta när det kommer till soundtrack på 6 skivor. Lyssnar folk ens på cdskivor längre? Har en bil från 2011, tror inte cdspelaren är använd utan är i mint condition. Och det går ju inte ens att köpa cdskivor i butik längre (Läs vanliga butiker, inte speciella musikbutiker).
Vore som att få soundtracket på tape, men då är det lite retro, cdskivor är inte där ännu.

The Ashen One
Skrivet av anon_326114:

Jag borde hålla käften i detta ämnet då jag har ett intresse av brittiska bilar som kostar en del att underhålla. Men känns rätt saftigt med 5000 måste jag säga. Hade nog förväntat mig att få mer för den summan.

Men å andra sidan va fan man lever bara en gång och pengar är till för att spenderas!

Håller med, man köper sådant som gör en glad, ja bilar kostar pengar. Är själv ett fan av amerikanska bilar och reperationer kostar rejält jämfört med detta.

The Ashen One
Skrivet av Håkan:

Hade varit kul att sätta ihopa andra "collection editions".
För 5000 kr, kan man köpa en svindyr Star Wars-bok för 1500 kr, köpa alla senaste Star Wars-spelen inkl DLCs, köpa varenda film på bluray/UHD och ändå ha pengar över, troligtvis kan man köpa nån staty med.

Vet inte om man ska skratta eller gråta när det kommer till soundtrack på 6 skivor. Lyssnar folk ens på cdskivor längre? Har en bil från 2011, tror inte cdspelaren är använd utan är i mint condition. Och det går ju inte ens att köpa cdskivor i butik längre (Läs vanliga butiker, inte speciella musikbutiker).
Vore som att få soundtracket på tape, men då är det lite retro, cdskivor är inte där ännu.

Jag köper cds till alla spel jag älskar men jag rippar dem till mobilen och kör spotify i bilen. Man stöder de spel man tycker om. Sen hur mycket man vill lägga är upp till var och en.

Medlem
Medlem

för 5000 kan man köpa en ny PS4 + alla dark souls spelen.

ändå sjukt sugen, hade nog slagit till om dom kört med soundtracket på snygg gatefold vinyl istället för tråk-cd.

Medlem
Skrivet av quadratis:

för 5000 kan man köpa en ny PS4 + alla dark souls spelen.

Lite det jag tänker också, äger demon's souls, dark souls 1-3 och bloodborne. Lite sådär att köpa alla spel igen bara för statyn och boken :/

Nej tack


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Det svåra är inte att köpa.. det svåra är att försöka förklara för hustru varför man spenderade 5000 spänn på en bok och plast-staty.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Avstängd
Skrivet av Ravenknight:

Det svåra är inte att köpa.. det svåra är att försöka förklara för hustru varför man spenderade 5000 spänn på en bok och plast-staty.

whipped

Medlem
Skrivet av quadratis:

hade nog slagit till om dom kört med soundtracket på snygg gatefold vinyl istället för tråk-cd.

Samma här. Detta var en "dealbreaker" för min del.

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Införskaffade när jag vaknade.. Stackars plånbok. Men nu är samlingen rätt stor och vem vill inte ha en bonfire? Det saknades..

Jag som trodde att du va pank efter stolen och minnena du köpte =D

Medlem
Skrivet av Håkan:

Hade varit kul att sätta ihopa andra "collection editions".
För 5000 kr, kan man köpa en svindyr Star Wars-bok för 1500 kr, köpa alla senaste Star Wars-spelen inkl DLCs, köpa varenda film på bluray/UHD och ändå ha pengar över, troligtvis kan man köpa nån staty med.

Vet inte om man ska skratta eller gråta när det kommer till soundtrack på 6 skivor. Lyssnar folk ens på cdskivor längre? Har en bil från 2011, tror inte cdspelaren är använd utan är i mint condition. Och det går ju inte ens att köpa cdskivor i butik längre (Läs vanliga butiker, inte speciella musikbutiker).
Vore som att få soundtracket på tape, men då är det lite retro, cdskivor är inte där ännu.

För 5lax hade jag velat ha en bit päls från chewbacca

Medlem

@Håkan: Hur är Star Wars relevant för en målgrupp som intresserar sig för Dark Souls?

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

@Håkan: Hur är Star Wars relevant för en målgrupp som intresserar sig för Dark Souls?

Inte alls. Men priset i förhållande till vad man får känns helt off. Visst, det är ju begränsat, men 5000 kr är mycket pengar.

Medlem

Har statyn från Dark Souls II, den är fin och räcker nog för min del 🙂


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

ser inte ens hur priset motiverar vad man får... värt 2500 som mest..

Medlem

Undrar hur många som köper denna utgåva i hopp om att den kommer stiga i värde, och kan säljas om ett par år till ett högre pris. Om det är en bra idé eller inte har jag dock inte en aning om. Men det känns som att det finns säkrare ställen att investera sina 5000:- i hopp om att få dem att växa.

Medlem

Jag vill ha boken

Medlem
Skrivet av quadratis:

för 5000 kan man köpa en ny PS4 + alla dark souls spelen.

ändå sjukt sugen, hade nog slagit till om dom kört med soundtracket på snygg gatefold vinyl istället för tråk-cd.

Ja, vinyl hade varit något och har sett att det börjar dyka upp en del coola collectors editions med just vinyl soundtrack eller att man helt sonika kan köpa soundtracks till spel på vinyl separat.
Mkt trevlig utveckling!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Vilken scam... 3st gamla spel man kan köpa för lite och ingenting, en medelmåttig staty och en bok (cd skivorna räknar jag inte ens med för det kostar ingenting för dom att inkludera det), för 5000!?!?!? From software skrattar hela vägen till banken för dom vet att det kommer sälja slut.

1
Skriv svar