Michael älskar att spela trots att han är blind

Robot
Michael älskar att spela trots att han är blind

Besegrar regelbundet seende spelare online.

#michael-espinoza, #vice-news


Medlem

Väldigt nyttigt att se detta...blir oerhört tacksam över mina sinnen som man många ggr tar för givet....All cred till Michael!!!

Medlem
Skrivet av platon99:

Väldigt nyttigt att se detta...blir oerhört tacksam över mina sinnen som man många ggr tar för givet....All cred till Michael!!!

Agreed.

Medlem

Spöar lätt, skiten ur mig

Medlem

Härligt att se folk som kan överkomma svåra hinder. Har en dotter med bara en hand som skulle vilja spela med sin bror på ps4an. Minecraft på dator funkar bra om man fixar så man går framåt och hoppar med musknappar.

Bra film för alla att se.


signatur

K9
:.:

Medlem

Sånt här gör mig alltid lite blödig, vansinnigt vackert och inspirerande att se människor överkomma vad andra anser som omöjliga hinder!


signatur

Nämen!

Medlem

Jag är glad att många moderna spel,t.ex. LoL iaf har ett läge för färgblinda.
Känns som att ju fler och äldre gamers blir desto mer anpassningar och nichade produkter kommer det.

Medlem
Skrivet av absimilard:

Härligt att se folk som kan överkomma svåra hinder. Har en dotter med bara en hand som skulle vilja spela med sin bror på ps4an. Minecraft på dator funkar bra om man fixar så man går framåt och hoppar med musknappar.

Bra film för alla att se.

Har din dotter provat att spela med xbox adaptive controller?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Flakmonkey
Skrivet av absimilard:

Härligt att se folk som kan överkomma svåra hinder. Har en dotter med bara en hand som skulle vilja spela med sin bror på ps4an. Minecraft på dator funkar bra om man fixar så man går framåt och hoppar med musknappar.

Bra film för alla att se.

Spanat in Halfcoordinated? Speedrunner som har nedsatt funktion på en av sina händer och spelar då med en hand och vad jag kan se en vanlig handkontroll. Var med på senaste Awesome Games Done Quick och inspirerade många.

https://www.youtube.com/watch?v=4GQPuuik1q8

Medlem

känner en blind snubbe som nitar mike tyson i punch out. helt sinnes

1
Skriv svar