Rykte: EA planerar att avslöja och släppa Titanfall Battle Royale redan på måndag

Robot
Rykte: EA planerar att avslöja och släppa Titanfall Battle Royale redan på måndag

Free to play med mikrotransaktioner.

#electronic-arts, #titanfall-2


Medlem

Tja...varför inte? Visst finns det för många battle royal redan - men man måste ju inte spela dom

Själv har jag aldrig riktigt fastnat för det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Intressant!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Gillar att de alltid släpper Titanfall samtidigt som andra stora realeaser. Denna gång Anthem & förra gången BF1. Kanske kan fungera bättre tillsammans med Anthem. Ett bra komplement.

Inaktiv

Kul med fler alternativ. Har aldrig kört något Titanfall men Respawn verkar ha ett ganska högt anseende så blir det gratis så kanske man kan testa åtminstone.
Synd bara att det endast har 60 spelare per match. Ser gärna att BR-spel har 100+.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Kul med fler alternativ. Har aldrig kört något Titanfall men Respawn verkar ha ett ganska högt anseende så blir det gratis så kanske man kan testa åtminstone.
Synd bara att det endast har 60 spelare per match. Ser gärna att BR-spel har 100+.

Tänk på att Titanfall innehåller stora Mechs & är ett väldigt snabbt spel till fots. Kanske blir bättre med ett färre antal spelare. Mer arkad.

Skägg.
10 Chambers

Jag är på! Skulle lätt kunna bli mitt goto-multiplayer i år istället för Overwatch.


signatur
Medlem

Alla dessa Battle Royal spel och inget verkar handlar om Japanska barn som slås på någon ö, jag är besviken...

Medlem

Titanfall och battle royale kan säkert bli en bra combo. EA, F2P och micro transactions låter däremot som en tveksam mix. Jag kan se betalmodellen framför mig: Man aktiverar ett titanfall. En nedräkning på 8 timmar startar innan din titan är tillgänglig. Vill du ha din titan direkt, utan nedräkningen kostar det 4,95 dollar.

Medlem

Jag är mest imponerad över att de lyckats hålla detta hemligt sålänge in i det sista.

Skall bli intressant att testa, gillar TF och är ett fan av R6 och tycker Blackout var helt ok.

NuZ
Testpilot

Låter intressant faktiskt. Så länge de har mt i form likt Fortnite där du vet vad du köper och att priserna är bra avvägda så skulle hag lätt kunna kasta lite pengar på dem. Lite tveksam dock när det är EA bakom rodret


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

USCH! trött på alla battle royale ge mig titanfall 3 istället

KoP
Medlem

ZzZzZ.. innovation i spelbranschen.

Medlem
Skrivet av Keima:

USCH! trött på alla battle royale ge mig titanfall 3 istället

Vem säger att vi inte kan få båda? Detta är kanske vad som behövs för att få ett TitanFall 3, tvåan var fantastisk men släpptes vid en otroligt vald tidpunkt så om detta kan blåsa liv i serien tackar jag inte nej till det.

Medlem
Skrivet av KoP:

ZzZzZ.. innovation i spelbranschen.

Sant, men som exempel så finns det ju hundratals (tusentals med iofs) spel med Deathmatch/CTF etc etc som folk kan välja mellan om de gillar de lägena...vissa bra - andra inte..

Så om det blir samma med Battleroyal är det ju bara bra. Alla har olika smak så kanske spelläget känns bättre eller sämre beroende på vilket spel man tar.

Problemet för min del är inte att de ger oss Battleroyal - problemet är att jag än så länge inte hittat något av de spelen som erbjuder det som fallit mig i smaken. Så ös på bara - för eller senare dyker det nog upp något som passar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir definitivt att testa detta, gillade Titanfall 2 starkt. Och många andra battle royale och multiplayer-shooters tycker jag bara är skräp, tyvärr.

Medlem

Tråkigt att se varumärket nedsolkas på detta viset...Samtidigt är detta kanske nödvändigt för att understödja utvecklingen av en regelrätt uppföljare.

Medlem

Jag gillar Titanfall, kan dom lyckas med lika bra gameplay och känsla som originalspelen så kan det kanske bli något bra, vi får väl se. Är det gratis så kan man väl lika gärna ge det en chans.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kan bli fett.

Medlem

Oooh detta kan bli intressant

Skägg.
10 Chambers
Skribent

Mild hype tills...

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fast hoppas så klart det blir bra ändå, gillar verkligen Titanfall.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Galet, titan är ju i namnet! det är som H1Z1 utan zombies!

Medlem

Vad trist.
Jag gillar både Titanfall 1 och 2.
För i de andra multiplayer-shooters med Battle Royale så tycker jag att det är ett ovanligt onödigt och tråkigt spelsätt.
Eftersom jag ju alltid dör först, som jag skrivit i tidigare kommentarer.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av eld:

Galet, titan är ju i namnet! det är som H1Z1 utan zombies!

Nej, namnet är enligt ryktet Apex Legends.

eld
Medlem
Skrivet av Ichabod:

Nej, namnet är enligt ryktet Apex Legends.

Artikeln får det att låta som att det kommer heta "TITANFALL: Apex Legends"

fast jag står fortfarande fast vid mitt skämt om zombies i h1z1!

Medlem

Ska dom konkurrera med sitt egna Firestorm till BFV igen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Den här nyheten får mig mera att känna att Titanfall är på väg ut, vet inte varför men ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lugnt för mig så länge som det snabba rörelsemönstret kvarstår. Men eftersom det kommer att vara BR så blir det förmodligen snabba matcher eller försiktighet.

Medlem

Tänk om de tänkt använda Titans som air drops

Har de inte redan tänkt i de banorna så är de ute och cyklar!

Vilka möjligheter för episkt upplägg!

12
Skriv svar