Forumlek - Spelrebus
Den som svarar rÀtt först lÀgger upp nÀsta rebus.
Vi hÄller oss till speltitlar och bilder av valfritt slag (emojis, gifs, egengjorda paint skapelser osv).
đ + â+ + đ§Ź + đ»
Dölj gÀrna ert svar genom anvÀnda:
[spoiler]svar[/spoiler*] (ta bort * )
svar
Apex Legends
too easy
satte svaret i spoilertaggen ifall folk vill gissa sjÀlva
-har dock ingen egen att komma med, lÀmnar golvet fritt.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
"When Spoon Finger Won the Brexit Trophy"
Klassiskt lir.
Fan tÀnkte precis skriva det. Klassiker.
RĂ€tt! Duk en uk em 2
Den var riktigt klurig! Var "em" biten jag hade problem med. Men bra med lite hjÀrngympa!
"When Spoon Finger Won the Brexit Trophy"
Klassiskt lir.
Garvade lÀppen av mig!
Din vÀnlige kvartersspindel - följ mig pÄ Twitter
â€+đ+Fe+đ
Hearts off iron 4?
Om det Àr rÀtt överlÄter jag nÀsta rebus Ät sapiens igen, kan inte "figurera" frÄn playstation browsern
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Hearts off iron 4?
Om det Àr rÀtt överlÄter jag nÀsta rebus Ät sapiens igen, kan inte "figurera" frÄn playstation browsern
Korrekt!
Den som svarar rÀtt först lÀgger upp nÀsta rebus.
Vi hÄller oss till speltitlar och bilder av valfritt slag (emojis, gifs, egengjorda paint skapelser osv).
đ + â+ + đ§Ź + đ»
Vet inte om du följer trÄden men senaste vinnaren överlÀt rebusen till dig:)
Vet inte om du följer trÄden men senaste vinnaren överlÀt rebusen till dig:)
à h nej dÄ mÄste jag komma pÄ nÄgot igen x). Aja fÄr se om jag kan hitt pÄ nÄgot. LÀmnar golvet fritt till vemsom tillsvidare...
En gaffel och en kniv?
Det borde vara tvÄ bilder, eller syns bara den ena?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Det borde vara tvÄ bilder, eller syns bara den ena?
Jag ser bestick + solförmörkelse
đŽ+ đ
SĂ€g till om den syns eller ej.
Det hĂ€r blir ju rĂ€tt lĂ„ngsökt. Speltitlar var det, men ska vi ha smeknamn pĂ„ spelen ocksĂ„? Forkknife kan jag till viss del köpa eftersom det skĂ€mtsamt kallas för det och Ă€r vĂ€l hyfsat kĂ€nt, men dĂ„ har den andra bilden inget att göra med spelet. Ăr det orginaltiteln vi Ă€r ute efter sĂ„ Ă€r den första bilden helt irrelevant.
..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop