Rage 2 visar upp sig i 9 minuter lång gameplay-video

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Tankarna förs till Bulletstorm, trevligt!

Jag fick också den känslan vid striderna.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Känns som det här spelet kan bli rätt avgörande för Avalanche Studios framtid.

Vet inte hur det var med Just Cause 4 men det fick ju inga fantastiska betyg direkt och tveksam om spelet sålde speciellt bra. Generation Zero verkar än så länge inte fått några stående ovationer från de som testat betan och osäkert om det kommer bli en hit.

Jag hoppas verkligen på Generation Zero. Men är även lite rädd att även det spelet kommer vara innehållsfattigt

Skrivet av Maysay:

Fast eftersom det ingår i Deluxe-edition som kostar 899 SEK (Fuskkoder & Framstegshjälp) så betalar man ju riktiga pengar för det? Du betalar för ett easy-mode. Svårighetsgrader har varit gratis förut. Tydligen kan man köpa dessa saker med ingame-valuta också i standardspelet. Frågan hur enkelt det är att få ihop valutan. Sedan vet man ju inte i framtiden. Kommer speltillverkarna gör singelplayer-spelen svårare för att folk ska köpa enklare svårighetsgrader (XP boost m.m.).

Är det inte lite så redan? Speciellt för multiplayerspel där många spel redan har otrolig grinding eller köp direkt med riktiga pengar.

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag fick också den känslan vid striderna.

Samma här, lite som Doom 2016 och Bulletstorm i en mix.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar