Final Fantasy XIV - Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem
Skrivet av Jim128:

Dunder, ja det kanske stämmer. Såg precis att Feber.se också hävdar att det är alla expansioner.

https://feber.se/spel/nu-kan-du-fynda-lite-final-fantasy-xiv-...

På Steam finns ett demo att testa. Måste man ange sina kortuppgifter (debit/credit card-uppgifter) för att testa spelet? Minns att jag testade något som skulle vara en gratismånad för många år sedan. Man behövde ange sina kortuppgifter innan man kunde spela. Hann aldrig spela riktigt och avinstallerade efter några veckor. En månad efter att jag hade testat spelet drogs det pengar för två månader. Så "gratismånaden" verkade inte alls gratis, och det drogs även pengar för nästa månad.

Det finns en gratis trial du kan spela hur länge du vill, med den första expansionen inkluderad tror jag, men du måste göra ett helt nytt konto ifall du redan har något påbörjat.

Huruvida du måste ange kortuppgifter kommer jag inte ihåg, men det ska inte dras några pengar innan du omvandlar ditt konto till ett "riktigt".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Quake-konnässsör

Final Fantasy 14 - Expansion 5 - Dawntrail

Ny expansion till Final Fantasy 14 är på inkommande, sommaren 2024 smäller det.

Två nya klasser: Viper och Pictomancer

Ny spelbar ras: Female Hrothgar... Men vi vet att det enbart finns en ras! Lalla power !

Furry någon?

Skriv svar