Starfield!? The Elder Scrolls VI!? Bethesda bekräftar E3-show i år

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Skyrim ser riktigt snyggt ut med mods iaf.
https://www.youtube.com/watch?v=uqVZc4YO54Y

Elders Scrolls och Fallout Serien har varit bra, tack vare mod communityn. När det var pc only, så skaffade nästan alla dom spelen bara för att det var så lätt att modda spelet och göra om spelet som man själv ville.

Kommer va samma sak för Fallout 76 när dom släpper privat servrar och mod support om något år.

En av dom löjligaste sakerna med Bethesda är hur moddare verkar mer kompetenta i Creation Engine. Så många saker som moddare fixar som Bethesda själva skulle fixat. Plus skulle inte anta att dom släpper mod support/privata servrar till 76, det skulle ju minska folks intresse för dom betalda moddarna i microtransaktionsshoppen... *suck* Fan vad Bethesda har sjunkit.

Medlem
Skrivet av PaZ:

jag har överseende med att inte allt han nämner finns med i den färdiga produkten.

Det tycker jag inte att du borde ha. Utvecklare måste ta ansvar för vad dom säger. Det finns gott om utvecklare som visar upp spelet och sedan släpper spelet utan att ha plockat ut något eller nedgraderat. Det är så det ska vara, utvecklare som ljuger om vad det kommer innehålla förtjänar inte våra pengar. Dom måste ta ansvar och uppvisa en grundläggande standard för deras marknadsföring.

PaZ
Medlem
Skrivet av Juel91:

Det tycker jag inte att du borde ha. Utvecklare måste ta ansvar för vad dom säger. Det finns gott om utvecklare som visar upp spelet och sedan släpper spelet utan att ha plockat ut något eller nedgraderat. Det är så det ska vara, utvecklare som ljuger om vad det kommer innehålla förtjänar inte våra pengar. Dom måste ta ansvar och uppvisa en grundläggande standard för deras marknadsföring.

I princip håller jag med, men det är för mig viktigare att spelet blir roligt än att allt som nämnts under utvecklingen finns med. Tror inga andra än Bethesda har levererat 3 spel i följd som gett mig 100+ speltimmar.

Medlem
Skrivet av Juel91:

En av dom löjligaste sakerna med Bethesda är hur moddare verkar mer kompetenta i Creation Engine. Så många saker som moddare fixar som Bethesda själva skulle fixat. Plus skulle inte anta att dom släpper mod support/privata servrar till 76, det skulle ju minska folks intresse för dom betalda moddarna i microtransaktionsshoppen... *suck* Fan vad Bethesda har sjunkit.

Vad dom sa om modding för fallout 76 på förra E3.

"We love mods, and so we are 100 percent committed to doing that in 76 as well, We will not be able to do that at launch though. Our goal for launch—this is really new for us—is have a well-running, robust service, and then some period later, we're currently still designing what that service looks like, you'll be able to have your own private world and be able to mod it and do all of that.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

123
Skriv svar