Shodan är en riktig bitch i System Shock 3-teaser

Robot
Shodan är en riktig bitch i System Shock 3-teaser

Första rörliga bilderna på spelet.

#system-shock-3, #teaser


Geeks Gaming

Längtar!! SS3 och SS1 remake! Nu hoppas man bara på en remake av SS2 också

Medlem

Använder Unity för 3an men Unreal för 1an, inte för att jag vill kritisera någons val av verktyg men det är lite udda att skapa en "verktygsklippa" mellan projekten och underminera arbetet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Geeks Gaming
Skrivet av ohem:

Använder Unity för 3an men Unreal för 1an, inte för att jag vill kritisera någons val av verktyg men det är lite udda att skapa en "verktygsklippa" mellan projekten och underminera arbetet.

2 helt olika utvecklare. SS1 remastern va från början Unity.

Medlem

det var dumt av Shodan, ingen vill se Allt jag gör


signatur

//monster

Det där kändes mycket mörkare och "ondare" än vad jag trodde det skulle bli. Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

eld
Medlem

Efter Underworld Ascendant?

Medlem

Såg inget vidare ut tyvärr.

Medlem

Shodan ser bra ful ut i det där klippet. Det ser knappt ut som de använder ett kvinnoansikte.

Medlem

@returpack: Jag har nog aldrig spelat System Shock för att beundra SHODANs ansikte. Ärligt talat vill jag inte påstå att hon/han/den alltid har haft ett så värst kvinnligt ansikte. Artificiell intelligens har inte precis något bestämt kön.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Banzeken:

@returpack: Jag har nog aldrig spelat System Shock för att beundra SHODANs ansikte. Ärligt talat vill jag inte påstå att hon/han/den alltid har haft ett så värst kvinnligt ansikte. Artificiell intelligens har inte precis något bestämt kön.
https://vignette.wikia.nocookie.net/shodan/images/a/a2/SSSHOD...

Då jag fortfarande inte har lyckats ta mig i kragen och spela igenom det första spelet är jag mest van vid hur Shodan ser ut i tvåan.
I första spelet ser Shodan inte så kvinnlig ut, nej.

Det handlar nog mycket om rösten för mig också.

1
Skriv svar