Call of Duty: Mobile bekräftat, av allt att döma med battle royale
Holy shit! ÄNTLIGEN!

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Det var väl bara en tidsfråga egentligen. Jag är snarare förvånad att COD inte blivit mobilspel tidigare. COD 1 (2003) och COD 2 (2005) var grymma. Även medal of honor (2002) som var riktigt bra. Sen när spelen började utvecklas till en bredare massa tog man bort element som gjorde de äldre spelen så pass bra.
Ryzen 7 5800x | rtx 3070 | samsung 980 pro | Ps5 pro? |
Det var väl bara en tidsfråga egentligen. Jag är snarare förvånad att COD inte blivit mobilspel tidigare. COD 1 (2003) och COD 2 (2005) var grymma. Även medal of honor (2002) som var riktigt bra. Sen när spelen började utvecklas till en bredare massa tog man bort element som gjorde de äldre spelen så pass bra.
Ja, de senare CoD spelen är ju typ redan mobil kvalitet så detta var ju bara en tidsfråga. Inte heller förvånad med tanke på hur Activision varit sedan köpet av King och valet med Diablo nu senast.
Väntar ju bara att resterande titlar som finns kommer som free to play cashgrabs på mobilen.
Vart är gaming på väg...
Tja, det är Activision trots allt. Tror inte de har någon som helst uppfattning om vad gaming är längre oavsett platform så detta är väl inte helt otippat.
Så otroligt värdelöst det är att spela på mobilen, fattar inte att folk gör det egentligen.
Fast det är inte totalt värdelöst, utan fungerar faktiskt rätt så bra. Det kommer aldrig slå PC och konsol, men det är helt klart spelbart om man tar sig tiden att vänja sig med hur spelen styrs.