Call of Duty: Mobile bekräftat, av allt att döma med battle royale

Robot
Call of Duty: Mobile bekräftat, av allt att döma med battle royale
NuZ
Testpilot

Hahahaha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Holy shit! ÄNTLIGEN!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Holy shit! ÄNTLIGEN!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Vart är gaming på väg...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Det var väl bara en tidsfråga egentligen. Jag är snarare förvånad att COD inte blivit mobilspel tidigare. COD 1 (2003) och COD 2 (2005) var grymma. Även medal of honor (2002) som var riktigt bra. Sen när spelen började utvecklas till en bredare massa tog man bort element som gjorde de äldre spelen så pass bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Det var väl bara en tidsfråga egentligen. Jag är snarare förvånad att COD inte blivit mobilspel tidigare. COD 1 (2003) och COD 2 (2005) var grymma. Även medal of honor (2002) som var riktigt bra. Sen när spelen började utvecklas till en bredare massa tog man bort element som gjorde de äldre spelen så pass bra.

Ja, de senare CoD spelen är ju typ redan mobil kvalitet så detta var ju bara en tidsfråga. Inte heller förvånad med tanke på hur Activision varit sedan köpet av King och valet med Diablo nu senast.

Väntar ju bara att resterande titlar som finns kommer som free to play cashgrabs på mobilen.

Medlem
Skrivet av Siial:

Vart är gaming på väg...

Tja, det är Activision trots allt. Tror inte de har någon som helst uppfattning om vad gaming är längre oavsett platform så detta är väl inte helt otippat.

Medlem

Omg låter helt jäkla ballt asså!
Längtar efter den dagen jag kan skrika åt ungar online när jag sitter på muggen.
Thank goodness that I have a phone!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Zzzz..


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Så otroligt värdelöst det är att spela på mobilen, fattar inte att folk gör det egentligen.

Medlem

Imponerande grafik! Faktiskt förvånande att det tagit så här lång tid för COD att släppa ett mobilspel.

Medlem

varför klagar alla? you all have phones right 😂

Moderator | Testpilot
Skrivet av cyppa:

Så otroligt värdelöst det är att spela på mobilen, fattar inte att folk gör det egentligen.

Fast det är inte totalt värdelöst, utan fungerar faktiskt rätt så bra. Det kommer aldrig slå PC och konsol, men det är helt klart spelbart om man tar sig tiden att vänja sig med hur spelen styrs.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar