Se Doom Eternal streamas på Google Stadia

Robot
Se Doom Eternal streamas på Google Stadia
Tråddemonen
Testpilot

Jag brukar ofta säga "Det är för tidigt" på morgnarna. Men det är ju aldrig för tidigt för DOOM!

Releasehästryttare

@Zimpan: Kolla in quake demot som postats i nyhets tråden!

Angående tjänsten så hoppas man ju att det blir som netflix där man betalar ~99 kr i månaden och har tillgång till allt de lägger in.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zimpan:

Jag brukar ofta säga "Det är för tidigt" på morgnarna. Men det är ju aldrig för tidigt för DOOM!

Det här är jag när det blir tidiga morgnar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

@uberpwnage2.0: Barhäng 8 på morgonen?

Tråddemonen
Testpilot
Tråddemonen
Testpilot

@Devan: Bilden är faktiskt tagen vid lunchtiden på en transa bar. Good times obviously som du ser på min min. 😂

Tråddemonen
Testpilot

@Devan: Ska kolla in den!

Medlem

"Där menar John Carmack att många ändå spelar med grov latens, skapad av tv-apparater, att pixlarna lika gärna kunde komma från ett datacenter."

Massa bullshit där. Ja det är latens från tv apparater men grov... Nej verkligen inte. LCD tv's har en ganska låg input lag på 20-30ms. Det är ganska mycket lägre jämfört med 166ms som ett test visade.

Medlem
Skrivet av jehuty:

"Där menar John Carmack att många ändå spelar med grov latens, skapad av tv-apparater, att pixlarna lika gärna kunde komma från ett datacenter."

Massa bullshit där. Ja det är latens från tv apparater men grov... Nej verkligen inte. LCD tv's har en ganska låg input lag på 20-30ms. Det är ganska mycket lägre jämfört med 166ms som ett test visade.

Hela citat var inte med: "Detta kan bli avhjälpt genom att aktivera "game mode" men få verkar enligt Carmack medvetna om detta."

många tv-apparater verkar ligga på mellan 70-130ms utan gamemode.
https://www.rtings.com/tv/tests/inputs/input-lag

Medlem

Dom kommer att ha ett HD pris ett 4k pris precis som Netflix. Priset landar på säkert 149 till 199kr i månadern.
Det är inte så farligt med att man köper minst 1 spel i månadern annars.

1
Skriv svar