Kan vi skapa den perfekta fabriken i Satisfactory?

Robot
Kan vi skapa den perfekta fabriken i Satisfactory?

Hur nöjd kan man bli med automatiserade system i en främmande värld?

#onsdagsstreamen, #satisfactory


Medlem

Tänkte köpa det, sen mutades dev och det rycktes från steam och över till Epic. Så, pass.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Tänkte köpa det, sen mutades dev och det rycktes från steam och över till Epic. Så, pass.

Kommer till Steam om ett år, och då förmodligen polerat och med mer innehåll.

Medlem

Spelet är riktigt kul, körde betan och fastnade direkt. Så jag kommer köpa det oavsett om det är på Epic eller ej...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kommer till Steam om ett år, och då förmodligen polerat och med mer innehåll.

Precis och de räknar 1 år framåt från igår. Så inte någon tror att de räknar 1 år från version 1 släpps.

Skägg.
10 Chambers

Sugen att spela mer, helt klart, men tror detta blir ett spel jag låter andra spela åt mig, på tuben. Så hittar ni någon (elller några) med en lång bra Lets Play-serie, tipsa!


signatur
Medlem

Man kan trycka på knappen när man ska hoppa, man behöver inte slå på den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Går det inte att hålla inne tangenten/knappen när man t ex bryter malm istället för att trycka femtioelva gånger?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ett endless survival likt minecraft, osv eller har spelet ett mål och ej "påklistrad" handling ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

ett endless survival likt minecraft, osv eller har spelet ett mål och ej "påklistrad" handling ?

Spelet ska ha ett mål när det väl släpps som version 1.0, vad jag förstått så är det någon slags megastruktur typ en space elevator eller dylikt som skall byggas. Säkert något som kräver kopiösa mängder resurser som måste brytas fram och raffineras i stor skala, liknande som i Faktorio.

Men i dagsläget finns inget definitivt slutmål, det kommer nog mot slutet av early-access fasen eller i 1.0-releasen.

Medlem
Skrivet av ompalompa:

Spelet ska ha ett mål när det väl släpps som version 1.0, vad jag förstått så är det någon slags megastruktur typ en space elevator eller dylikt som skall byggas. Säkert något som kräver kopiösa mängder resurser som måste brytas fram och raffineras i stor skala, liknande som i Faktorio.

Men i dagsläget finns inget definitivt slutmål, det kommer nog mot slutet av early-access fasen eller i 1.0-releasen.

Tack för svar, då känns det inte som ett spel för mig ännu iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Verkar helt klart vara ett spel för mig.
Älskar Factorio, men håller mig till Steam , med undantag från Uplay.
Så det får vackert vänta.

1
Skriv svar