Det våras för Marvel-spelen, Iron Man släpps till PS VR i år

Robot
Det våras för Marvel-spelen, Iron Man släpps till PS VR i år
Medlem

nice! Hoppas det blir bra grejjer!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Känns som ett light pew pew lir, men rätt prisklass kan det ändå vara värt det som skönt efter-jobbet-röj om det har lite variation och replayability.

Skribent

Känns som just Ironman passar för VR. VR-headsetet ger ju en känsla av Visiret och hjälmen till dräkten.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hmm. Hade å ena sidan hoppats på ett icke-VR Marvel spel (Spider-Man var ju så jävla bra) men å andra sidan tycker jag att det är bra att PSVR får mer stora titlar. Känns som Sony svalnade på den rätt snabbt och med tanke på hur fort dom gav upp på PSVita så behövs det momentum bakom den. Personligen kommer jag nog inte köpa VR förrän nästa generation och den främsta anledning till det är nog kontrollerna. Vette fan varför dom har haft så svårt att lösa analog sticks på sina move controller så man kan röra sig vettigt.

Medlem

Får lite Kinect-känsla över spelet. Alltså det verkar riktigt dåligt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ser ut som en VR railshooter.


signatur

I drank what?

Medlem

Hur bra fungerar PSVR till PS4 Slim? Har hört att en Pro är att föredra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Pro är att föredra men jag spelar själv med en icke-pro ps4 och jag har då rakt inte tråkigt med ps vr vill jag lova. Även med ps4 som inte är pro så går alla spel i 60 fps som är a och o i hur man upplever VR om du frågar mig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av Juel91:

Känns som Sony svalnade på den rätt snabbt och med tanke på hur fort dom gav upp på PSVita så behövs det momentum bakom den.

Svalnade? Stämmer ju inte riktigt med tanke på att det varje vecka släpps nya spel till PSVR. Även kringutrustning släpps. Som exempel nya 3d rudder kontrollen och aim kontrollen.

Dock kan jag förstå att personer som inte följer VR-inriktade nyhetssidor kan känna att det svalnat då "vanliga" spelsidor inte verkar vara villiga att skriva så mycket om VR och dess utveckling.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Juel91:

Hmm. Hade å ena sidan hoppats på ett icke-VR Marvel spel (Spider-Man var ju så jävla bra) men å andra sidan tycker jag att det är bra att PSVR får mer stora titlar. Känns som Sony svalnade på den rätt snabbt och med tanke på hur fort dom gav upp på PSVita så behövs det momentum bakom den. Personligen kommer jag nog inte köpa VR förrän nästa generation och den främsta anledning till det är nog kontrollerna. Vette fan varför dom har haft så svårt att lösa analog sticks på sina move controller så man kan röra sig vettigt.

Sony satsar allt en hel del på sin VR dock. De har sett till att få några riktigt bra exklusiva titlar hittills och mer kommer och de gjorde för inte så längesedan en rätt rejäl firmware update på headsetet som klart förbättrade bilden både i spel och om man ser på film. Nu finns även bra stöd för 3d bluray vilket är ett välkommet plus i kanten. Bara poppa i en 3d bluray i ps4an, starta sin ps vr och njuta


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar