Child's Play 2019

Medlem
Child's Play 2019

En del vet säkert om det men det skall göras en remake på en av mina gamla favoriter Child's Play. Nyligen fick man reda på att Mark Hamill ska göra rösten till Chucky, vilket jag tycker låter väldigt intressant.

https://twitter.com/HamillHimself/status/1112163481803849728 - Hamills avslöjande.

Detta är en av mina gamla slash/skräck-films favoriter, en riktig klassiker, och hoppas verkligen inte det blir en total flopp(vilket det säkert kommer bli). Men hoppas på en stabil 5-6/10 film som kommer underhålla mig åtminstone. Dom verkar ju inte köra på voodoo i denna utan att Chucky verkar vara någon korrupt AI istället? Utöver denna remake så kommer det även en Child's Play TV-serie i originalvärlden.

Har/hade ni någon gammal slasher/skräckis-favorit?

Jag kollade på väldigt mycket skräck förr men det har inte blivit mycket alls av den genren nuförtiden, av någon anledning. Kvalitén kanske sjönk och man blev besviken gång på gång eller så tappa jag intresse för tillfället, vad vet jag. Senaste var väl IT-remaken som var sevärd och underhållande.

Hereditary, The Witch och A Quiet Place har varit på min lista ett bra tag, men aldrig blivit av, men har läst gott om dom.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar