Dagens finaste! "Grandma Skyrim" förevigas i The Elder Scrolls VI

Robot
Dagens finaste! "Grandma Skyrim" förevigas i The Elder Scrolls VI
Medlem

Härligt!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

eld
Medlem

Alla är upptagna av artikeln för att missa den lilla detaljen att de tänker köra hårt på fotogrammetri i ES6

Medlem

Vem? Aldrig hört talas om henne


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Snacka om en underbar å glad nyhet.
Har följt Grandma Skyrim ett tag nu å hennes game play videos är så mysiga, man blir så glad.

Skrivet av Kleptoman:

Vem? Aldrig hört talas om henne

Du kan kolla in hennes härliga videos på hennes kanal
https://www.youtube.com/channel/UCzkY7wa8Ksxv4M5NyUYgTmA


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Så alla NPC’s har inte exakt likadana kroppstyper längre?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Kommer säkert som dlc , $4.99.

Medlem

Ännu en brud man kan dumpa i huset?

Medlem

Är gravt hörselskadad och det vore tacksam om någon kunde nämna lite kort vad det är hon och Todd snackar om i videoklippet.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Är gravt hörselskadad och det vore tacksam om någon kunde nämna lite kort vad det är hon och Todd snackar om i videoklippet.

Själv hörde jag bara massa känslor.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Är gravt hörselskadad och det vore tacksam om någon kunde nämna lite kort vad det är hon och Todd snackar om i videoklippet.

Grandma snackar om att hon köpt spelet pga Todd(fattar inte riktigt sammanhanget, hon sa "i bought skyrim because of you")
Todd snackar om att dom va jätte glada över att hon kunde komma dit, och att flera andra på kontoret också var de. Och hur de varit en upplevelse att få se skyrim genom hennes ögon.
Grandma säger att hon knappt kan förstå att hon blev inbjuden.
Sen tycker Todd att dom ska ta en bild ihop.
Lite lätt sammanfattat.

Medlem
Skrivet av Instant:

Lite lätt sammanfattat.

Tack!

Medlem

Var på tiden! Skyrimormor!

Medlem
Skrivet av Instant:

Grandma snackar om att hon köpt spelet pga Todd(fattar inte riktigt sammanhanget, hon sa "i bought skyrim because of you")

Tror hon pratar om hennes fans reaktioner på hennes videor.

Grandma - "I have started playing Skyrim again because of you, or I am going out and buying that because of you, or I used to play it years ago and put it away, now I'm gonna get it again and play it."

Todd - "I'm sure."

Grandma - "It's wierd."

Todd - "Well, seeing it through your eyes has been a huge treat to everybody here, so you should know that."

Fina nyheter hur som! Välförtjänt!

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Tror hon pratar om hennes fans reaktioner på hennes videor.

Grandma - "I have started playing Skyrim again because of you, or I am going out and buying that because of you, or I used to play it years ago and put it away, now I'm gonna get it again and play it."

Todd - "I'm sure."

Grandma - "It's wierd."

Todd - "Well, seeing it through your eyes has been a huge treat to everybody here, so you should know that."

Fina nyheter hur som! Välförtjänt!

Ja där har du en bättre nerskrivning av vad som blev sagt. Ber om ursäkt att jag var så kortfattad

Medlem
Skrivet av Instant:

Ja där har du en bättre nerskrivning av vad som blev sagt. Ber om ursäkt att jag var så kortfattad

Inget att be om ursäkt för!

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Inget att be om ursäkt för!

Nej jag tänkte mest till @Kazutoyo när jag ändå ansträngde mig för att skriva ner de 😂

Medlem

Kul!


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar