Bekräftat – Borderlands 3 i september, ny trailer ute

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sarlexz:

Ja hittils har jag bara fått uppdateringen till pre sequel, men lär få den till borderlands 2 också snart

Köpte du The Handsome Jack Collection eller var det separat?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag ser ingenting i steam store fortfarande? Skulle det inte vara Borderlands 1 GOTY Enhanced det specifikt skulle heta och bli ett "helt nytt" spel i steam?

Edit: Det kom upp nu, och kostar dubbelt så mycket haha. Man kanske borde ha köpt det innan, dum man är som väntade på denna för att man tänkte att det skulle bli bättre så.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Prixm:

Jag ser ingenting i steam store fortfarande? Skulle det inte vara Borderlands 1 GOTY Enhanced det specifikt skulle heta och bli ett "helt nytt" spel i steam?

Edit: Det kom upp nu, och kostar dubbelt så mycket haha. Man kanske borde ha köpt det innan, dum man är som väntade på denna för att man tänkte att det skulle bli bättre så.

Jag gick Borderlands GOTY och Borderlands GOTY Enhanced.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Ska sägas att FPS problem jag haft med Borderlands 2 på senaste är borta med denna uppdatering. Innan det här så hade jag hopp från 40-120 konstant i strider (oberoende av vilka inställningar jag körde), nu funkar det galant runt runt 100.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ska sägas att FPS problem jag haft med Borderlands 2 på senaste är borta med denna uppdatering. Innan det här så hade jag hopp från 40-120 konstant i strider (oberoende av vilka inställningar jag körde), nu funkar det galant runt runt 100.

Märker det, flyter som fan på min ps4 pro! 😋


signatur

“All thinking people are atheists.”

12
Skriv svar