Testpilot – HP Omen Reactor

Robot
Testpilot – HP Omen Reactor

HP ger sig in i gamingmus-branschen. Hur det går? FZ-testpiloten Harakiri berättar.

#hp-omen, #testpilot


Medlem

Tack för en bra recension! Blev intresserad först då det yttre såg stabilt och lovande ut, speciellt tummstödet, men liksom dig så använder jag fingertoppsgreppet vilket göt att den går bort redan där. Andra orosmoment var just mjukvaran som kan sänka vilken mus som helst idag och jag skulle i de flesta fall välja bort den helt och hållet då jag alltid binder mina knappar inne i spelen.

Kör med Steelseries Rival 300 själv idag, då greppet var det enda som föll mig i smaken när Logitech slutade med världens bästa mus, G400, som är den skönaste jag haft..i den prisklassen. Nämner det sista då jag blir nyfiken på vad du tycker om din g502

Skägg.
10 Chambers

Fingergrepp ftw! Därför föredrar jag personligen relativt små och ambidextriösa möss.


signatur
Testpilot
Skrivet av Ender:

Tack för en bra recension! Blev intresserad först då det yttre såg stabilt och lovande ut, speciellt tummstödet, men liksom dig så använder jag fingertoppsgreppet vilket göt att den går bort redan där. Andra orosmoment var just mjukvaran som kan sänka vilken mus som helst idag och jag skulle i de flesta fall välja bort den helt och hållet då jag alltid binder mina knappar inne i spelen.

Kör med Steelseries Rival 300 själv idag, då greppet var det enda som föll mig i smaken när Logitech slutade med världens bästa mus, G400, som är den skönaste jag haft..i den prisklassen. Nämner det sista då jag blir nyfiken på vad du tycker om din g502

Med risk då att vi flyter bort från ämnet men som sagt , möss är en väldigt subjektiv upplevelse.

Min G502 är bland de bästa möss jag ägt. Den passar mig perfekt då den är ganska bred och har bra greppytor där jag har fingrarna.
Den har dessutom det rullhjulet som Logitech utvecklat med freewheel, det tillsammans med justerbara tyngder gör att jag justerat in den precis som jag vill ha det. Sen mjukvaran som går att ställa som jag vill gör det att den används flitigt.

Kommer nog slita ut denna innan jag byter till nåt nytt.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fingergrepp ftw! Därför föredrar jag personligen relativt små och ambidextriösa möss.

Breda möss e fina. Jag använde länge en Logitech G9. Bred som ett dasslock med justerbara tyngder och även utbytbar sidoram. Den är dock lite för låg för konstant användande och rullhjulet var inte så himla bra. Har den fortfarande kvar och den används till min bärbara dator då det spelas.

1
Skriv svar