spelschema

Medlem
spelschema

Tjena!

Tänkte höra om det finns nån som vet om det finns nåt program som kan fixa till ett spelschema ?!

Alltså, det är så här att vi ska ordna ett spelschema för några grupper (barn) och dom är 14 grupper från 6 år och upp till 10 år.
Sen ska vi dela upp dom i 2 grupper, 7 i varje grupp.

Nu är det så att jag är jävligt LAT, så jag tänkte höra mig för om det finns nåt program som fixar ett spelschema, sen bara boxar jag in deras namn (gruppnamn) och den förvandlar allt till ett underbart schema så alla vet när dom ska spela och mot vilka, utan att jag behöver sitta å tänka.

Kan ju även vara bra i framtida syften

Hoppas ni fattar vad jag menar.

/Belse

Inaktiv

Är det någon sorts turnering där de spelar mot varandra en mot en i två divisioner i något, eller vad?

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

Är det någon sorts turnering där de spelar mot varandra en mot en i två divisioner i något, eller vad?

Precis, 2 divisioner s a s sen blir det väl nån final av nåt slag.
Fast 1:a disionen spelar bara motvarandra och vice versa, tills det blir 1 lag som har vunnit sina matcher (eller på poäng alt. målskillnad).
Sen möter 1:a div. vs. 2:a 1:an. <--- ser jävligt konstigt ut när jag tittar, men skitsamma, hoppas du (ni) fattar.

Medlem

starta en turnering i pes/fifa så har du ju hela "trädet" framför dig, då är det bara att byta ut lagen mot namnen/numren på dina knattelag


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar