Färsk, egenfångad gameplay från Rage 2!

Robot
Färsk, egenfångad gameplay från Rage 2!

Vi har plöjt ner fler timmar i Avalanche Studios actionspel - se utforskning och bossfight.

#avalanche-studios, #bulletstorm, #id-software, #rage-2


Medlem

Kan inte titta filmerna men sett lite smått innan av andra filmat.
Är spelet kul?
Typ blandning på openworld och Doom?
Har inte spelat första Rage


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kan man stänga av det där jobbiga flimret som är på skärmen ibland?

Medlem

Vore skönt om man kunde stänga av hit-indicatorn" jag är en av dem som stör mig som fasen på dem i spel, och här var de större och tydligare än någonsin. Blev generellt lite avtaggad från spelet när jag såg det in action nu =/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PontusT:

Vore skönt om man kunde stänga av hit-indicatorn" jag är en av dem som stör mig som fasen på dem i spel, och här var de större och tydligare än någonsin. Blev generellt lite avtaggad från spelet när jag såg det in action nu =/

Minns inte, stängde av motion blur iaf, men det är ju standard.

Som jag skrev, det är verkligen en kombo av Avalanche och Id, som känns väldigt mycket Bulletstorm i en öppen värld.


signatur
Medlem

Hmm, är det repetitivt, ala Avalance? Går man bara runt och spränger saker i två timmar?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är detta pc-versionen?

Hur känns hagelbrakaren?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Hmm, är det repetitivt, ala Avalance? Går man bara runt och spränger saker i två timmar?

Har du problem med deras andra spel lär detta inte göra underverk för dig.

Skrivet av magma:

Är detta pc-versionen?

Hur känns hagelbrakaren?

Ja, kan dock säga att att Youtube verkligen inte gillar detta spel, renderade ut tre olika versioner från Premiere för att få det att se dugligt ut på tuben.

Hagelbrakaren är trevlig!


signatur
Medlem

Såg ut att spelas på Easymode 😂

Medlem

Ser ut som att någon måste träna sin på aim lite mer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Striva:

Ser ut som att någon måste träna sin på aim lite mer

Handsken är kastad, möt mig i Quake!


signatur
Medlem

Ser skoj ut. Jäkligt nice att PC versionen släpps på Steam också. Det blir ett köp hos Valves tjänst som jag föredrar på PC plattformen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Handsken är kastad, möt mig i Quake!

If = Duel
Then = Video

Pretty plz. <3


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har du problem med deras andra spel lär detta inte göra underverk för dig.

Jag fick problem med dom då dom stannade i utveckling när dom behövdes utvecklas. Men ok, får kolla lite gameplayvideos när det har släppts och se hur det står till denna gången!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar