En dag som valfri spelkaraktär

Fragtjuv
En dag som valfri spelkaraktär

Om du fick leva en dag i ett valfritt spel som en valfri karaktär och ha alla egenskaper som karaktären har - vem skulle du i så fall välja?

Jag måste säga att det vore trevligt att testa på livet som Super Mario! Att enkelt kunna resa genom rör, hoppa genom tavlor till andra världar och tugga svamp för att växa sig stor och stark är väldigt lockande.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Max Damage (Carmageddon) för att få poäng och applåder medan jag mosar pensionärer och annat löst folk med min bepansrade supersportbil.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Moderator | Testpilot

Leisure suit larry kanske? Han har inte det bästa flytet men blir oftast belönad i slutändan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Med handen på hjärtat så får det bli CDR. Shepard. Rädda galaxen, bli vän med en Krogan och bara vara grymmast i galaxen för en dag.

Det hade varit najs.

Skribent

Rico Rodriguez från Just Cause. Inte för att det är en särskilt bra karaktär, utan tack vare alla häftiga grejer han har. Att glida runt i en mer eller mindre magisk wingsuit under en dag skulle inte vara fel, och kanske spränga ett par oljeplattformar som avslut?

Inaktiv
Skrivet av joelthor100:

Om du fick leva en dag i ett valfritt spel som en valfri karaktär och ha alla egenskaper som karaktären har - vem skulle du i så fall välja?

Jag måste säga att det vore trevligt att testa på livet som Super Mario! Att enkelt kunna resa genom rör, hoppa genom tavlor till andra världar och tugga svamp för att växa sig stor och stark är väldigt lockande.

Allt det där kan du göra redan om du bara tuggar lite svamp först

Skämt åsido.. Hade velat spela som min Mage i world of warcraft. Oändligt med mat/dricka, kan bli osynlig, kan flyga, förinta mina fiender med enkla handrörelser, teleportera var jag vill i världen på sekunder, förvandla dryga personer till får, för att nämna några fördelar. Sen om jag råkar dö av någon anledning så springer jag bara tillbaka till min livlösa kropp och återuppstår!

Givet val!

Peter Forsberg i NHL 98!

Moderator | Testpilot
Skrivet av hoppalängdhopp:

Peter Forsberg i NHL 98!

Bättre det än 2001. Petar man på honom så blir han skadad och roligt nog är det ofta foten han får problem med Vilket är lustigt då hans problem började något år efter.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av hoppalängdhopp:

Peter Forsberg i NHL 98!

Läskigt specifikt! Gillar det

Skägg.
10 Chambers

Kanske Chell från Portal? Tänka med portaler.


signatur
KoP
Medlem

Preacher ifrån The Chaos Engine.

Medlem

The Witchers egna Geralt hade ju inte varit helt fel. Mörda monster med kroppen fylld av trolldryck, rida runt i Skellige på Roach och träffa fagra häxor. Sign me up.

Medlem

Marcus Fenix från Gears of war, because he is cool af....😎


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

"Fuskar" lite grann och väljer James Bond från valfritt Bond-spel!

Medlem

ja eftersom jag är stålmannen irl så behöver jag inte ta den platsen, skulle nog vilja säga istället att tjeee, crash bandicoot hande suttit fint och springa runt å snurra hela dagen låter väl ändå skoj ^^

Medlem

Prophet, Crysis 👍 Eller hans dräkt skulle vara ballt att låna åtminstone.

Medlem

Hade varit en präst från Age of Empires. Så hade jag kunnat konvertera vem jag vill till att göra vad jag vill? Hehe, wolololooo

Medlem

Doomslayer!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Titelkaraktären i retropärlan(??) Dan Dolme.

Medlem

Commander Shepard, har alltid velat vara en badass brud som ligger med mina underordnade 🤷


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Releasehästryttare

@Nomman: Undrade precis hur lång tid det skulle ta för den kommentaren

Det kommer ett spel som är en ripoff av ME fast med betydligt mer sex

https://store.steampowered.com/app/1034140/Subverse/

Medlem
Skrivet av Devan:

@Nomman: Undrade precis hur lång tid det skulle ta för den kommentaren

Det kommer ett spel som är en ripoff av ME fast med betydligt mer sex

https://www.youtube.com/watch?v=2fznmFX17YI

https://store.steampowered.com/app/1034140/Subverse/

Glad to be of service!

Och jösses Amalia, det ser gräsligt ut. Varför vill jag spela det? 😆


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Inaktiv
Skrivet av Nomman:

Commander Shepard, har alltid velat vara en badass brud som ligger med mina underordnade 🤷

Shepard utnyttjar sin maktposition

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Nihlus från Mass Effect! Sätter en kula (?) i Saren, tar Shepard under mina vingar och röjer runt i galaxen. Är vi snabba hinner vi 5-6 solsystem och lika många barer.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Medlem

Jag tror att man lider mer när något tas ifrån en istället för att bara önska att man kunde göra något. Ta förmågan att kunna flyga till exempel , det hade varit förbannat gött att kunna göra det men jag hade nog saknat det något fruktansvärt om jag förlorat möjligheten när jag väl fått pröva på det.
Med detta i bakhuvudet väljer jag att återfödas som Clementine från The Walking Dead för att kunna sätta större värde på min familj och omgivning när jag återgår till mig själv igen. Ett plus blir att få pröva på hur det är att vara tjej.

Medlem

Master Chief. Ratta Warthog, spränga grunts och snipa Elites i fejjan samtidigt som man snackar med världens sexigaste AI-röst.

Medlem

Vore jag en aktiv- och nyfiken person hade det nog varit Nathan Drake. Äventyr, skattjakt, spänning - hela köret liksom. MEN jag antar att jag hade behållit mitt eget tänk och då hade jag avskytt hans livsstil då jag inte alls är glad för att vistas runt människor eller fara runt och upptäcka världen och ha mig.

Får väl bli typ GLaDOS eller något. Ganska stillasittande och upptagen av sin egen miljö, i full kontroll och tycks ha möjligheten att roa sig själv utan att behöva bry sig värst mycket om andras känslor! Hahaha! (Nu menar jag inte att jag hade betett mig riktigt som henne, förstås! Men vem vet..)

Någon form av AI hade jag nog valt i alla fall.

Sonic the Hedgehog! Då skulle man kunna sova en timme till men ändå hinna till jobbet 😁

Medlem

Helt klart Jason i Friday the 13th!

Medlem

Duke Nukem.

Nobody steals our chicks... and lives!

12
Skriv svar