Smash Bros-spelare vann turnering med hatad karaktär - fick rå krabba kastad mot sig

Robot
Smash Bros-spelare vann turnering med hatad karaktär - fick rå krabba kastad mot sig

Krabban har inte kunnat höras för en kommentar.

#krabba, #super-smash-bros


KoP
Medlem

Frågan är ju inte VEM som kastade utan VARFÖR någon har valt att ta med sig en rå krabba in i lokalen? ఠ_ఠ

Hur resonerade personen ifråga?

-Äh jag tar med en krabba till turneringen utifall att jag behöver hiva den på någon då jag inte kan tygla mina känslor utav besvikelse.

???

Medlem

Yeah, I can imagine him feeling a bit crabby.
The person throwing it was after all acting very shellfish.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KoP:

Frågan är ju inte VEM som kastade utan VARFÖR någon har valt att ta med sig en rå krabba in i lokalen? ఠ_ఠ

Hur resonerade personen ifråga?

-Äh jag tar med en krabba till turneringen utifall att jag behöver hiva den på någon då jag inte kan tygla mina känslor utav besvikelse.

???

Människan hade nog tänkt kasta den redan från början.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vem vare som kasta?

Medlem
Skrivet av KoP:

Frågan är ju inte VEM som kastade utan VARFÖR någon har valt att ta med sig en rå krabba in i lokalen? ఠ_ఠ

Hur resonerade personen ifråga?

-Äh jag tar med en krabba till turneringen utifall att jag behöver hiva den på någon då jag inte kan tygla mina känslor utav besvikelse.

???

Jag trodde att alla hade med sig krabbor på e-sports turneringar?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Nioreh:

Vem vare som kasta?

Den som kasta ska få stryyyk

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nioreh:

Vem vare som kasta?

Ingen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Yeah, I can imagine him feeling a bit crabby.
The person throwing it was after all acting very shellfish.

Hehe, very Good!

Hoppas den inte var levande när den togs in.
Next its raining cats and dogs.

Testpilot

Haha vilken tönt, klart man gör allt för att vinna.

Medlem

Om någon kastade en krabba åt mig så skulle jag bara bli glad, hade bett om att få lite is så jag hade kunnat äta den senare på kvällen.

Men nu kastar aldrig någon krabba åt mig


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

fyfan va omogen e-sporten är idag...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fyfan va omogen e-sporten är idag...

Tacka vet jag fotbollen där folk vet att bete sig!

Redaktör
Ponny

Låt den utan synd kasta första krabban.


signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare

Kan ju vara glad att det va krabba och inte bli skjuten som hände förra sommaren efter nån vann.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fyfan va omogen e-sporten är idag...

Det händer skumma saker i allt folk är passionerade för, precis som "vanlig" sport till exempel... Skulle säga att de flesta esporter är långt bättre i det avseendet än de "vanliga".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag vill bli upprörd, men samtidigt så låter det så extremt roligt! Självklart inget okej beteende, och han hade lika gärna kunnat vara allergisk, men samtidigt.. ja


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bästa hade fan varit om vem som nu kasstade den åkte dit för djurplågeri. Larvigt beteende helt klart men visst kan man se det roliga i att ngn tar med sig en krabba till ett sådant här evenemang heh.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Om någon kastade en krabba åt mig så skulle jag bara bli glad, hade bett om att få lite is så jag hade kunnat äta den senare på kvällen.

Men nu kastar aldrig någon krabba åt mig

Finns bara en lösning på det problemet:

Git gud på esport!

Medlem

”Barely missed my head.”

Oj, stackars liten. Riktig nära-döden-upplevelse. Alla är med på att beteendet är oacceptabelt, helt poänglöst att försöka vrida det till någon antydan om att ”det här kunde gått riktigt illa!”. Trams.

Medlem
Skrivet av kebbe:

”Barely missed my head.”

Oj, stackars liten. Riktig nära-döden-upplevelse. Alla är med på att beteendet är oacceptabelt, helt poänglöst att försöka vrida det till någon antydan om att ”det här kunde gått riktigt illa!”. Trams.

Du skulle nog inte tycka det var så jäkla kul att få en vass krabbfot i ögat.

Medlem
Skrivet av puban:

Du skulle nog inte tycka det var så jäkla kul att få en vass krabbfot i ögat.

Har sett klippet, den var inte i närheten. Faktum är att han inte ens träffades av den. Oavsett så är chansen minimal att den 1) skulle träffa ögat och 2) att han inte av ren reflex skulle blunda i tid.

Man kan fokusera på det som faktiskt hände, hur fel det var och att personen i fråga blev utkastad, eller så kan man ta på sig ett extra lager offerkofta och bygga upp ett scenario i sitt huvud om allt möjligt hemskt som kunde hända och fokusera på det.

”Någon kastade en krabba, den missade men handlingen är oacceptabel.”

”Någon kastade en krabba, den kunde träffat mitt huvud och om den träffade huvudet kunde ett ben hamna rätt i ögat och jag kunde bli blind!! Jag hade till och med kunnat vara allergisk och dött!”

Avstängd

Stackars Herr Krabba


signatur

Why so serious?

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Vem vare som kasta?

Troligen någon som är trött på att se Jigglypuff vinna alla Melee-turneringar med Down+B (Rest) som är lika kraftfull som att slå Homerun med Homerun Bat-objektet och då är objekt avslagna i turneringar(!)

Hursomhelst, idiotbeteende oavsett, samtidigt som jag oxå är trött på att se samma broken character i finalen.

Tidigare har jag varit less på att se Fox i finalen men nu för tiden känns det nästan som skön omväxling för omväxlings skull.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Troligen någon som är trött på att se Jigglypuff vinna alla Melee-turneringar med Down+B (Rest) som är lika kraftfull som att slå Homerun med Homerun Bat-objektet och då är objekt avslagna i turneringar(!)

Hursomhelst, idiotbeteende oavsett, samtidigt som jag oxå är trött på att se samma broken character i finalen.

Tidigare har jag varit less på att se Fox i finalen men nu för tiden känns det nästan som skön omväxling för omväxlings skull.

Jag tror han syftade på klassikern med frisbee incidenten snarare än vem som faktiskt kastade krabban


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av AplAy:

Troligen någon som är trött på att se Jigglypuff vinna alla Melee-turneringar med Down+B (Rest) som är lika kraftfull som att slå Homerun med Homerun Bat-objektet och då är objekt avslagna i turneringar(!)

Hursomhelst, idiotbeteende oavsett, samtidigt som jag oxå är trött på att se samma broken character i finalen.

Tidigare har jag varit less på att se Fox i finalen men nu för tiden känns det nästan som skön omväxling för omväxlings skull.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Skogsturken

Avstängd

Jag känner till det fenomenet, jag inflikade bara min egen åsikt om själva huvudartikeln och inte sido-memessen i kommentarerna.

1
Skriv svar