Elder Scrolls Online: Elsweyr stream måndag 20 maj!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Elder Scrolls Online: Elsweyr stream måndag 20 maj!

Nu är det inte många dagar kvar tills kapitlet Elsweyr släpps för dom som har förbokat det. Måndag den 20 maj släpps The Elder Scrolls Online: Elsweyr som Early Access till PC/MAC. Den 4 juni släpps det till PC/MAC, PS4 och Xbox One.

I detta kapitel kommer vi att kunna spela som necromancer - det kommer vi att utforska såklart! Något annat som vi ska utforska är även DRAKAR. Ja ni hörde rätt! Drakar har kommit till Tamriel! Vi kommer också att utforska zonen och se vad den erbjuder! Under kvällen kommer jag även att ha en giveaway på härliga saker som jag vet att du kommer att tycka om! Jag tror att det finns en ESO+ i min backficka..

Var kan man se denna stream, och vilken tid? Du kan se denna streamen på Twitch här nedanför eller genom att klicka på denna länken här: https://www.twitch.tv/kristallkrona

Måndag 20 maj, kl: 19.00 kommer jag att besöka Khajiit land. May you walk on warm sands!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Ska försöka kika in lite senare ikväll, har lovat att hjälpa lillebror att snygga till sin stream


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Managor:

Ska försöka kika in lite senare ikväll, har lovat att hjälpa lillebror att snygga till sin stream

Du är välkommen in ikväll!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Du är välkommen in ikväll!

Ska göra mitt bästa!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Har länge velat testa detta, skoj!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Har precis börjat med eso igen, försöker levla en nightblade just nu. Har fz någon eso guild? Är lite tråkigt att spela ensam

Medlem

Jag hade glömt av helt att nya expansionen skulle släppas idag på PC.
Kanske pga dom slopade fysisk collectors edition och jag tappade lusten helt att spela.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kan för övriga rekommendera public test servern som sedan en tid kör Elswhyer (stava själv!)

Har inte velat spoila för mycket, men var tvungen att prova Necro lite. Kul klass när man kommer på hur den funkar.


signatur

K9
:.:

Medlem

Är det någon som har koll på om det ska vara någon free to play period i samband med nya expansionen?
Är lite sugen på att testa ESO men vill gärna testa det först.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Dystopi:

Har precis börjat med eso igen, försöker levla en nightblade just nu. Har fz någon eso guild? Är lite tråkigt att spela ensam

Vad roligt att du har börjat spela igen! Nej tyvärr så har FZ ingen egen ESO guild. Är det något som du skulle vilja att det fanns?

Skrivet av ecHo!:

Är det någon som har koll på om det ska vara någon free to play period i samband med nya expansionen?
Är lite sugen på att testa ESO men vill gärna testa det först.

Det har precis varit en free to play period. Men det brukar vara lite då och då, ha koll här på forumet, jag brukar att skriva när det brukar vara free to play!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Godofcheese:

Jag hade glömt av helt att nya expansionen skulle släppas idag på PC.
Kanske pga dom slopade fysisk collectors edition och jag tappade lusten helt att spela.

Ja de är lite tråkigt att dom gjorde det, men jag har hört att man kan köpa andra grejer i deras online store. Vet att man t.ex att köpa Wrathstone i deras online butik, ja är lite sugen på den, men ja vet inte.. Var ganska så dyr..


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av unforg0tten:

Har länge velat testa detta, skoj!

Ja det är många som har väntat på detta kapitel! Äntligen har det kommit!

Skrivet av absimilard:

Kan för övriga rekommendera public test servern som sedan en tid kör Elswhyer (stava själv!)

Har inte velat spoila för mycket, men var tvungen att prova Necro lite. Kul klass när man kommer på hur den funkar.

Det är roligt med en ny klass, de tar ett tag att förstå hur en ny klass funkar!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Lyckas aldrig komma in i MMOs eller onlinespel i allmänhet och ESO är inget undantag. Men då jag är ett stort fan av TES-serien så kommer jag nog återigen göra ett nytt försök när det här släpps, får se hur det går.

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Vad roligt att du har börjat spela igen! Nej tyvärr så har FZ ingen egen ESO guild. Är det något som du skulle vilja att det fanns?

Ja absolut! Är gärna med och startar upp en guild om intresse finns!

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Ja de är lite tråkigt att dom gjorde det, men jag har hört att man kan köpa andra grejer i deras online store. Vet att man t.ex att köpa Wrathstone i deras online butik, ja är lite sugen på den, men ja vet inte.. Var ganska så dyr..

Det är ju inte samma sak liksom.
Dom gav bort dom där wrathstone stenarna till influences och sen säger dom på livestream att det inte skulle bli någon fysisk collectors edition.

Så om jag skulle nu köpa den digital collectors edition + en sån där wrathstone tablet så skulle det bli super dyrt, och man förlorar saker som, snygg låda, steel book, art book som hänger ihop med de tidigare.
Bara för "we didn't want collectors to be forced to buy the whole game again just for a collector's item."
Det är ju hela meningen... Att samla något komplett och visa upp hyllan.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Hur drygt är det att sätta sig in i detta i dagsläget om man aldrig har spelat spelet?
Mycket grundmaterial man måste ta sig genom för komma ikapp med nya expansionen?

Verkar intressant

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Hur drygt är det att sätta sig in i detta i dagsläget om man aldrig har spelat spelet?
Mycket grundmaterial man måste ta sig genom för komma ikapp med nya expansionen?

Verkar intressant

Du kan starta en ny karaktär och hoppa rakt in i Elsweyr om du känner för det, men om du upplever att du vill ha lite känsla för Khajiits och deras historia och samtidigt lira klart main story så rekommenderar jag att du kör från början i Aldmeri Dominion först. I.o.m. att alla zoner kör lvl-scaling spelar det inte så stor roll egentligen, men om man som jag gillar story så får man bättre överblick på det sättet. Spelet är så sjukt stort att man lätt kan bli överväldigad om man inte har en liten plan för hur man ska lira först.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Dystopi:

Ja absolut! Är gärna med och startar upp en guild om intresse finns!

Vad roligt, jag kan kika om intresset finns!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

@kristallkrona: Kul! Skriv ett pm här på fz eller ingame om det blir av
Mitt userid är Shinra55

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Jag har nu skapat en guild på PC! info här:

https://www.fz.se/forum/trad/435106-fzs-officiella-eso-guild-...


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar