Påstådd läcka – Cyberpunk, nästa Xbox och nytt Fable på E3

Robot
Påstådd läcka – Cyberpunk, nästa Xbox och nytt Fable på E3

Fullmatad presskonferens – om ryktet stämmer.

#e3, #microsoft, #rykte


Moderator | Testpilot

Nytt Fable blir bra! Reboot av serien låter heller inte så illa. Då får skaparna hitta på "lite vad de vill". Hoppas bara man får samma sköna humor och annat


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Även rykten om en kommande Perfect Dark Reboot har dykt upp.

Medlem

Alltså MS imponerar mig mer och mer... Ser verkligen stort framemot å se deras E3! och faktiskt måste erkänna för första gången på länge så ser jag fram emot även EAs


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av GRIZZ:

Även rykten om en kommande Perfect Dark Reboot har dykt upp.

åhhh nu vart jag kåt.

Geeks Gaming
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nytt Fable blir bra! Reboot av serien låter heller inte så illa. Då får skaparna hitta på "lite vad de vill". Hoppas bara man får samma sköna humor och annat

Och utan en överhypande Peter Molyneux med megalomani så kan det ju faktiskt bli riktigt bra!
Det känns som om serien fortfarande har en del att ge med rätt folk vid rodret

KoP
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Och utan en överhypande Peter Molyneux med megalomani så kan det ju faktiskt bli riktigt bra!
Det känns som om serien fortfarande har en del att ge med rätt folk vid rodret

Tänk om Peter kommer ut på scenen som presentatör utav Fable 4? Fan vad skönt det hade varit.

Medlem

Vill veta datum på Cyberpunk! Behöver veta om jag måste uppgradera datorn i år eller om jag kan vänta tills nästa år

Geeks Gaming
Skrivet av KoP:

Tänk om Peter kommer ut på scenen som presentatör utav Fable 4? Fan vad skönt det hade varit.

Nejnejnej! Jag väljer att läsa din kommentar med mycket sarkasm 😱

Medlem

Jag börjar också tycka om Microsoft mer och mer

Gnällkuk

AoE 4?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

En hel del på den här listan verkar rimligt, men jag tror inte att det är en läcka. Snarare kvalificerade gissningar

Den stora frågan är hur Xbox delar upp sina grejer... Ett angenämt problem kanske efter hur det sett ut tidigare i generationen men ändå något att ta hänsyn till. Vissa saker kommer att få vänta till Gamescom i augusti, ett ev X019 och en del till E32020 som är mycket viktigare.

Xbox har även ett nytt Inside Xbox på måndagen, där kommer det nog en hel del mindre grejer också!


signatur

Jump in.

Skribent

Nytt Halo, Cyberpunk och Xbox känns rätt givna vid det här laget. Resten tåls ju spekuleras, men dessa låter ju inte allt för galna.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Ge mig gärna ett nytt Fable, även om de var överhypade av Peter så var de ändä riktigt mysiga spel alla tre.

Skägg.
10 Chambers

Ett Fable från Obsidian?


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Åh fan, märkte inte att detta postades!

Medlem

Reboot av Fable skulle kunna bli bra, men nu vill jag inte hoppas på för mycket :/

En uppföljare till Hover! är allt vi behöver och vill ha!

1
Skriv svar