EA ger bort The Sims 4 gratis

Robot
EA ger bort The Sims 4 gratis
Medlem

Det finns 6 expansion packs som kostar 429kr / st på Origin, och 7 game packs (mindre uppdateringar antar jag) som alla kostar 199kr / st på Origin. Hoppla!

Medlem

Av någon anledning så kunde jag bara gifta det, kanske är det tänk att det ska vara så för att få folk att värva sina kompisar till att köra orgin. Men det finns ett sätt att komma runt det, genom att stätta spelet på wish list så kan man sedan på sin lista få det gratis.

Redaktör
Skrivet av Tunguska:

Av någon anledning så kunde jag bara gifta det, kanske är det tänk att det ska vara så för att få folk att värva sina kompisar till att köra orgin. Men det finns ett sätt att komma runt det, genom att stätta spelet på wish list så kan man sedan på sin lista få det gratis.

Jag såg någonstans att vissa hade problem när de körde via Origin-klienten, men via webben funkar det.


signatur
Medlem

Fick lust att fråga min sambo om jag skulle kunna få låna hennes dator och logga in på min origin. Har inte varit inloggad på flera år. Har något sim city spel, the sims medeltid, the sims 3 och några expansioner till den där.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Kan The Sims 5 möjligen vara nära och kanske visas upp under E3? Om inte annat så kan de ju tjäna en slant på att folk köper expansionerna.

Releasehästryttare

Guacameele turbo ed är gratis på steam just nu också! (fram till 23e)

https://store.steampowered.com/app/275390/

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det finns 6 expansion packs som kostar 429kr / st på Origin, och 7 game packs (mindre uppdateringar antar jag) som alla kostar 199kr / st på Origin. Hoppla!

Välkommen till Sims hahaha!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

I appen gick det bara att ge bort som gåva men det funkade på hemsidan.

Medlem

Tjejen har alla expansion packs osv. Det ni! Dock inte inköpt till fullpris utan det mesta på rea.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Inaktiv
Skrivet av Waliant:

Tjejen har alla expansion packs osv. Det ni! Dock inte inköpt till fullpris utan det mesta på rea.

Hur gammal är din tjej?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det finns 6 expansion packs som kostar 429kr / st på Origin, och 7 game packs (mindre uppdateringar antar jag) som alla kostar 199kr / st på Origin. Hoppla!

Ska tilläggas att det rätt ofta är rea på dem, dock som högst 50% och även då kan jag tycka att det är rätt mycket pengar för vad det faktiskt är.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skrivet av Tomas Helenius:

Jag såg någonstans att vissa hade problem när de körde via Origin-klienten, men via webben funkar det.

stämmer att det ej funka i klienten men via webben funka det fint

Medlem
Skrivet av WestManiaC:

stämmer att det ej funka i klienten men via webben funka det fint

Yes, jag tog den också via webben.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Prova att logga ut och logga in i appen. Det fungerade för mig.

Medlem

Det var inga problem att ladda ner på Origin, såg att man kunde välja att ge bort som gåva
till nån polare eller bara ladda ner det till sig själv. Någon i tråden kanske helt enkelt hade
lite för bråttom och missade det alternativet.

Tycker också det känns som ett tydligt tecken på att The Sims 5 kommer visas upp på E3.
Nåja, en liten halv bit av spelet i alla fall. Resten kommer ju i expansionerna.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Det var inga problem att ladda ner på Origin, såg att man kunde välja att ge bort som gåva
till nån polare eller bara ladda ner det till sig själv. Någon i tråden kanske helt enkelt hade
lite för bråttom och missade det alternativet.

Nu är det så att väldigt många har haft detta problem, vilket inkluderar mig själv. EA har dessutom en länk angående just problem med att få spelet på sin support.

Antingen så kan man göra det via webben eller så tar man bort %appdata%/Origin.

Medlem
Skrivet av Frux:

I appen gick det bara att ge bort som gåva men det funkade på hemsidan.

Tack för tipset att göra det via hemsidan, så slapp jag låna en dator.
Ska testa det när jag har tillgång till en dator med någon gång.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar