America's Army 3 släppt

Medlem
Skrivet av Heat:

Har förhämtningen klar nu, men står att det inte är släppt? Eh? the fudge?!

Prova starta om steam

Medlem

Satan vad jag har väntat på detta spel! Är ett stort fan av AA2 (föregående version) och har spelat ca varannan dag sedan 2006. Det är svårt och tar lång tid innan man blir hyfsat bra och kan överleva mer än nån minut, och ännu längre att kunna sikta och träffa folk. Men det är ett taktiskt spel som bara växer å växer, man tröttnar inte i första taget för enkelt blir det aldrig. Angående login/nerladdning/installerings och server problem så är det hundratusentals människor runt om i världen som vill ladda ner och spela, så det är en enorm press på både spel och login servrar, men dom jobbar på det!

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Heat:

Har förhämtningen klar nu, men står att det inte är släppt? Eh? the fudge?!

Prova starta om steam

Funkade inte, hade hämtningsområde på japan också. Ändrade till Sverige.. funkar ändå inte :/

Medlem

Tankar från Steam nu, 4,5mb/s


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Ja det är gratis, hela spelet är en enda stor reklammaskin för Amerikanska Armén. Dock är det väldigt bra.

Precis som alla andra krigsspel egentligen
ArmA och spelet om irak osv osv
Sen att det är gratis är en annan fråga

Medlem

Alltså jag fickhem det imorse men när jag ska köra online så koppla man ut ifrån Serven, måste man klara träningen?

Inaktiv

Bara jag som inte ens kan installera det? Ej släppt står det bara.. kan bara förhämta.. Idiotsteam

Inaktiv

Igår när det kom behövde jag tydligen patcha spelet, trotts att jag redan förladdat det. Blev ju aldrig klart så jag slutförde det idag istället.
Jag kan starta det, regga mig, logga in (ibland?) men när jag trycker på "Enlist" så fryser sig hela spelet.

Medlem

Alltså ni som inte spelat AA alls innan, eller inte varit med om en stor patch, ha tålamod, allt kommer att bli bra efter "febern".
Tänk att det säkert finns ett par hundra tusen som testar AA för första gången nu och alla, eller de flesta av dessa kommer att skita i det pga hur det är nu, vilket kommer att jämna ut balansen, har alltid varit så och kommer att förbli så, iaf när det gäller America's Army - Ha tålamod!

Medlem
Skrivet av rickzzorr:

Alltså jag fickhem det imorse men när jag ska köra online så koppla man ut ifrån Serven, måste man klara träningen?

Nej, till skillnad från tidiga versioner av version 2.X så man kan spela utan att göra träningen. Dock så måste du göra träning för att få kikarsikte, granater, sniper (designatet marksman/DMR).

Menar du att du kommer in i själva spelet, men att du inte kommer in på en server? I så fall är du inte ensam.
Det är även så att många inte ens kan logga in i själva spelet. Anledningarna till allt detta är att det är ett otroligt tryck på både inloggningsservrar och spelservrar, men "dom" arbetar på att lösa problemet snarast möjligt.

Det finns även rapporter om att det möjligtvis finns en bugg som "kastar ut" folk från spelservrar eller inte ens släpper in dom, själva kartan laddas inte in.

Här finns en möjlig fix: http://aaotracker.com/thread.php?threadid=196535

Kan rekommendera denna sidan för alla slags problem och frågor. Det officiella forumet finns här, men det ligger nere ofta pga överbelastning: http://forum.americasarmy.com/

Medlem

En sak som känns lite dumt är att man inte kan hoppa!
Ok om de gjort att man inte kan spamhoppa (bunny) men nu har de tagit bort hopp helt, man kan bara klättra över hinder

Medlem

De håller på att uppdatera sin server nu verkar det som. Kan inte logga in iaf.

Medlem

systemkrav.. where ?

Medlem
Skrivet av Lerner:

systemkrav.. where ?

http://www.americasarmy.com/support/requirements_aa3.php

Medlem

Är det gratis att spela? ;O

Medlem

Det står: program to big to fit in memory för mig i en svart ruta när jag ska starta det. Huh? Det är väl inte tyngre än crysis?

Medlem
Skrivet av mrsarun:
Skrivet av Lerner:

systemkrav.. where ?

http://www.americasarmy.com/support/requirements_aa3.php

"3.0+ GHz Single Core CPU (Minimum) "

fock... har bara 2,2 ghz (AMD Athlong64 3500+)....

tror ni jag klarar det iaf ? förmodligen itne eller ?

Medlem

tankar med 5mb/s.. får se hur spelet är


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Är det gratis att spela? ;O

Ja

Medlem

ohh fan va kul! har längtat!!:D

Medlem
Skrivet av Lerner:
Skrivet av mrsarun:
Skrivet av Lerner:

systemkrav.. where ?

http://www.americasarmy.com/support/requirements_aa3.php

"3.0+ GHz Single Core CPU (Minimum) "

fock... har bara 2,2 ghz (AMD Athlong64 3500+)....

tror ni jag klarar det iaf ? förmodligen itne eller ?

Det är ju gratis, så varför inte dra ner det och prova?


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Buggar, buggar, buggar överallt!

Inaktiv
Skrivet av Slaxor:

Buggar, buggar, buggar överallt!

Inte märkt en ändå än så länge, har dock inte ens lyckats skapa ett acc ;/

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Slaxor:

Buggar, buggar, buggar överallt!

Inte märkt en ändå än så länge, har dock inte ens lyckats skapa ett acc ;/

Bra där lol

Avstängd

Drar i 1mb/s från steam atm

Medlem

they shipped brokin gaem men igår kväll så tankade man så jäkla segt på steam, och nu idag är deras auth servar HELT nere

Medlem

Kan inte logga in på skiten.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Kan inte logga in på skiten.

Auth nere, tålamod

Inaktiv

Deras server verkar lite överbelastad eller nere, jag kan inte heller logga in.

Medlem

tränings uppdragen var roligast i förra spelen imo.
dock så sög special forces uppdraget som jag körde, om det vara första, där man skulle smyga genom en bas, och folk såg en genom bergen.. så mycket som var dåligt med dom här spelen tidigare tycker jag att jag antagligen inte kommer testa det här den här gången. får se folks reaktion, och en patch kanske för alla buggar.

Skriv svar