Walmart började kränga Splinter Cell-prylar - tog sedan bort dem

Robot
Walmart började kränga Splinter Cell-prylar - tog sedan bort dem

Har en amerikansk återförsäljare återigen avslöjat saker inför E3?

#e3, #splinter-cell, #ubisoft


Medlem

Jag är riktigt taggad på ett nytt Splinter Cell. Nu när Snake officiellt gått i pension är smyg-tronen tom och bara väntar på att Sam Fischer ska sätta sig.

Gnällkuk

Undrar om spelet har blivit skjutet på i sista stund? Glasögonen har ju samma släppdatum som låter rimligt för spelet, men enligt senaste ryktena från Jason Schrier så verkar spelet inte vara med på E3-mässan, alternativt fått uppskjutet lanseringsdatum. Att Det skulle vara redo för släpp i november och sen INTE vara med på Microsofts presskonferens känns orimligt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tycker det är spännande med såna små teasers! Blir det ett nytt spel, eller ett klädmärke lagom till sommarens infiltrationer? Vem vet 🤔


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

När öppnas första Walmart i Svedala?


signatur

Meep!

Gnällkuk
Skrivet av Phobo:

När öppnas första Walmart i Svedala?

Skulle gissa på aldrig, Lidl vet jag inte ens om de lyckats vända och lägga om hela affärsplanen för att sluta gå jätteback. De smällde ju upp butiker här eftersom alkoholmonopolet var på upphällning, men sen blev det inte så och de har förlorat många säckar pengar. Vet inte tyskarna valde att kämpa vidare i hopp om att det avskaffas någon gång, eller att man la om strategin och anpassade sig till Sverige. Som jag förstod det så är alkoholförsäljningen i Lidl-butiken det som är det överlag viktigaste för framgången generellt sett.

Sverige är ingen marknad, vi är för få personer och för utpsridda och där vi bor många inom en mindre radie är konkurrensen redan stenhård. Skulle kunna tänka mig att 1 av 100 investerare hade kunnat se en framtid med Walmart i Sverige idag (han har precis sänkt sex st Löwenbrau på Lidl).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Undrar om spelet har blivit skjutet på i sista stund? Glasögonen har ju samma släppdatum som låter rimligt för spelet, men enligt senaste ryktena från Jason Schrier så verkar spelet inte vara med på E3-mässan, alternativt fått uppskjutet lanseringsdatum. Att Det skulle vara redo för släpp i november och sen INTE vara med på Microsofts presskonferens känns orimligt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Geee mig nuueee! Dont make me feel old!

Medlem

Ett av de spelet jag sett mest framemot. Hoppas på ett släpp i slutet på året.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Phobo:

När öppnas första Walmart i Svedala?

Svedala är en liten väldigt liten kommun, så tror inte det händer i första taget. Mitt i Stockholm eller Göteborg är mer trovärdigt.
Antar du menar Sverige när du skriver Svedala, men förstår inte varför folk gör det,du är inte den första jag sett som använder det namnet.

1
Skriv svar