Alla trailers från Microsofts E3-konferens

Robot
Alla trailers från Microsofts E3-konferens

Microsoft kom till E3 med allt från Cyberpunk 2077 till nästa generations Xbox.

#e3, #microsoft, #pc, #xbox


Testpilot

Bästa trailers: Cyberpunk 2077 och något oväntat Microsoft Flight Simulator enligt mig.

Medlem

Håller med Cyberpunk 2077 var helt klart höjdpunkten och Keanu Reeves var inte något jag väntat mig men han passar absolut in i spelet efter sin roll i Johnny Mnemonic så har jag fullständigt förtroende för att han kommer göra en bra tolkning (ja jag vet att han även gjort Matrix filmerna=)). Bästa av allt är att spelet nu har en lanseringsdatum. Kommer bli det första spelet på länge som jag köper dag ett, ska krävas mycket för att jag inte skulle köpa det vid release. Det jag sett från spelet har bara fått mig mer och mer sugen på att spela det. Väntat länge på det här spelet, sedan de berättade om att spelet var under utveckling. Snart är flera års väntan äntligen över !!!

Flight Simulator var nog det enda förstaparts spel som jag vart imponerad av , väntade mig inte att Microsoft skulle utveckla ett nytt sådant. Helt klart intresserad då de en gång i tiden gjorde riktigt underhållande flygsim. Annars så var konferensen som sådan helt ok, inte en massa onödigt prat, visade det som folk ville se, spelen (betydligt bättre än EA Play). Men jag fann inte många spel som jag personligen var speciellt intresserad av. Då jag är ett stort fan av Dark Souls så är jag väldigt intresserad av From Softwares nya spel men trailern sade inte så mycket, utan tvekan ett spel jag kommer hålla ögonen på.

Geeks Gaming

Måste säga att Microsofts konferens va riktigt bra. Inte en massa extra personer som bara va där för att ta upp tid utan mycket pang på sakerna.
Och inte bara xbox. Mycket PC och de gillar vi starkt.

Inaktiv

Sämst: Microsoft ljög om att Halo Reach fanns tillgängligt på PC nu. Även PC Gamer uppfattade detta och skrev: "https://www.pcgamer.com/xbox-game-pass-is-now-available-on-pc..."

Artikeln är nu redigerad till "once it releases".

Cyberpunk såg mäkta imponerande ut grafiskt. Många säger att det bara var en CGI men jag tyckte det såg ut som om de använt sig av spelmotorn för att skapa den och bara lagt på ytterligare effekter.

Sedan fattar jag inte vad denna hype runt Keanu Reeves kommer ifrån. Även om han har gjort några schyssta sci-fi och actionfilmer så är han väl knappast någon mästarskådis. Lite kul grej att han presenterar releasedatumet men tror folk får ta det lite lugnare.

Medlem

Som någon skrev på Neogaf, det är ett smart drag av utgivaren eller vilka det nu var som beslutade att ha med han i spelet. Det lär få många som inte ens vet om att spelet existerar att få reda på att det kommer komma ett Cyberpunk spel som de kanske kan vara intresserade av.

Personligen var jag mer förvånad än "hype", inte som så att jag hade varit mindre eller mer intresserad av spelet bara för att han är med i det. Mitt intresse kommer enbart från att det bygger på ett rollspel jag hört mycket om men själv aldrig, tråkigt nog, spelat (om man inte räknar in svenska Mutant som jag gillade rejält) att det ser ut att vara ett Blade Runner inspirerat spel samt att det är utvecklat av CD Project RED som jag har mycket stort förtroende för.

Att spelet är i första person och således har en hel del gemensamt med Deus Ex (originalet) är bara en bonus, Deus Ex är ett av de bästa FPS spel som jag spelat. Om de levererar ett spel som till och med överträffar det spelet, då kan det här bli hur bra som helst. De har ju mycket erfarenhet av att göra RPG spel.

1
Skriv svar