Kort gameplay-trailer från Dying Light 2

Robot
Kort gameplay-trailer från Dying Light 2

Inte helt oväntat innehåller den parkour-hoppande och fiender med en förkärlek för hjärnor.

#Dying-light-2, #Techland, #e3


Medlem

Vet inte vad jag ska tycka. Älskade första spelet och världen. Men tycker detta ser ut som 1an men med en tråkiga värld. :/ Får hoppas jag har fel.

Medlem
Skrivet av unoR:

Vet inte vad jag ska tycka. Älskade första spelet och världen. Men tycker detta ser ut som 1an men med en tråkiga värld. :/ Får hoppas jag har fel.

Dom har ju visat ingenting typ av anledning dom vill ha tyst om allt, vad jag förståt så är det inte bara en stads zon.

utan tror dom sa det finns 3 eller 4 olika zoner som är olika.

men ja vad vi sett så ser det ju ut som en nedgraderad dying light.

Men det tror inte jag på vi vet att hooken är nerfad lite iaf vilket är bra.

vapnen och krafting ska vara bättre.

vi har inte sett alla vapen bossar skillträdet storyn. ja you name it jag tror det blir minst lika bra som 1an.

Dom har ju arbetat på det i 6+ år så

Medlem

Vad det ser ut som är en jäkla grym uppföljare, bättre och större med extra allt.
7 'regioner' i en dynamisk stad som kommer påverkas drastiskt av dina val. Staden/världen är 4 ggr större än alla kartorna i DL1 tillsammans. Inga faktioner som man måste nöta 'reputation' till, Techland vill att spelaren upplever spelet och inte fastnar i tradiga detaljer som bromsar upp flytet. Att de dessutom menar att man inte kommer se ens 50% av spelet på en enda genomspelning bådar gott för många timmars nöje.

Årets spel 2020? Inte direkt brist på konkurrenter iof!

1
Skriv svar