Luigi's Mansion 3 tar oss till ett spökhotell med soft soff-co-op

Robot
Luigi's Mansion 3 tar oss till ett spökhotell med soft soff-co-op

Har fortfarande inget fast releasedatum.

#luigis-mansion-3, #nintendo, #switch


Kontot avslutas

Det såg väldigt roligt ut. Men jag ska nog köpa det första till Nintendo 3DS innan.


signatur

ゼルダの城

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Jag köpte GameCube på releasen med Luigi's Mansion, set mycket fram emot detta!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

Jag köpte GameCube på releasen med Luigi's Mansion, set mycket fram emot detta!

Samma här. Det här ska bli riktigt roligt, påminner väldigt mycket om det första men med lite nya funktioner.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Arzei:

Samma här. Det här ska bli riktigt roligt, påminner väldigt mycket om det första men med lite nya funktioner.

Verkligen! Spelade du 2an också? Jag tyckte om det även om jag föredrar en mer öppen värld än uppdragsbaserat som tvåan var. Nu kommer jag få @loevet mot mig, men honom kan jag ta!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Grukk: tvåan är det bättre spelet! Bättre musik, roligare och charmigare handling, bättre design ... ja ett bättre utformat spel helt enkelt. Men! Om de tar den överlägsna designen från tvåan och gifter det med den öppnare stilen från ettan kan det ju bli en pangsuccé! Vi hoppas på det helt enkelt.

Och du, Probotector spöar Contras röv vilken dag i veckan som helst.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Loevet:

@Grukk: tvåan är det bättre spelet! Bättre musik, roligare och charmigare handling, bättre design ... ja ett bättre utformat spel helt enkelt. Men! Om de tar den överlägsna designen från tvåan och gifter det med den öppnare stilen från ettan kan det ju bli en pangsuccé! Vi hoppas på det helt enkelt.

Och du, Probotector spöar Contras röv vilken dag i veckan som helst.

Jag spelade Luigi's Mansion spelen på väldigt olika villkor. 1an var en helt ny IP utan speciellt mycket tankar om det innan jag spelade på det, jag var dessutom 11-12 år. Det var nytt, snyggt och häftigt!

2an spelade jag några år efter det släpptes, på 3DS, en inte speciellt kraftfull maskin. Inte samma imponerande upplevelse, dessutom var jag betydligt äldre och mer kritisk än när jag spelade den första installationen av serien. Men älskade det och det passade bra då jag pendlade till jobbet då! Korta uppdrag passade perfekt då!

Vi kan väl se nån gång, sida vid sida vilket som piskar vems röv i ett speedrun-race 😉


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Kontot avslutas

"Nytt är också lokal co-op där den ena spelar som "Gooigi". Spelar du ensam byter du mellan spiktåliga Gooigi och räddharen Luigi."

Jag fick hem första Luigi's Mansion till Nintendo 3DS idag och jag blev väldigt förvånad över att Nintendo hade lagt till" Gooigi" redan i det spelet.

Först såg jag honom på baksidan av fodralet och sen en liten bit in i spelet så fick man veta mer om att man kunde ha med sig honom ifall man spelar co-op.

Så om man räknar med nyversionen till Nintendo 3DS så var det ingen nyhet i och med Luigi's Mansion 3.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar