PC Clan söker spelare till Destiny 2, CS, LoL och Apex!

Medlem
PC Clan söker spelare till Destiny 2, CS, LoL och Apex!

CircleBay Crusaders. Ett namn som fick leva vidare efter farsans motorcykel-gäng, men som idag bytts ut till Sparrows i Destiny!

Vårt mål med denna clan är i det stora hela att skapa en community. Att uppnå det som vi alla älskar så mycket med internet och spel. Att skapa vänner från alla landets hörn, och att ha något att se fram emot när man slutat jobbet på en fredagkväll. Att skapa en välkomnande atmosfär där du oavsett kön eller bakgrund är välkommen att bredda vårt perspektiv.

Är du en casual spelare eller den som drivs av utmaningar? Vi finns till hands för dig och dina vänner, inte bara för att fylla ut ditt Fireteam för den uppgiften du har under kvällen. Utan också för att kunna sitta ned dagligen och snacka skit tillsammans och har roligt ihop, oavsett om det är Destiny, CS, LoL, Apex Legends eller helt enkelt en kväll full av memes i chatten.

För att ansöka om att gå med i Destiny Clanen följer ni länken nedan.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=1260532

Våran Discord kanal hittar ni via denna länk : https://discord.gg/Rb3tdZb

Moderator | Testpilot

Jag sitter själv och lirar med det här gänget så ger dem en liten knuff. Inte världens största gemenskap än så länge men en trevlig sådan!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Jag har redan en annan klan och är inte superaktiv, men joinar kanalen iaf. Kan ju vara trevligt att spela med andra svenskar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Jag har redan en annan klan och är inte superaktiv, men joinar kanalen iaf. Kan ju vara trevligt att spela med andra svenskar

Hojta gärna om länken inte funkar. Det har varit lite problem med att göra så den inte upphör efter 1 dag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@trickeh2k: Du är mer än välkommen att komma in på Discorden och hänga!

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hojta gärna om länken inte funkar. Det har varit lite problem med att göra så den inte upphör efter 1 dag.

Skrivet av Jarefalk:

@trickeh2k: Du är mer än välkommen att komma in på Discorden och hänga!

Gott!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar