Några tankar om Final Fantasy VII Remake

Pansarknekt

Gillar striddsystemet i orginalet, tycker det är bäst i serien. Sen såg ju det nya skithäftigt ut och det gör inget det är annorlunda. Finns ingen mening att göra samma spel en gång till. Barretts longrange puffra va ju skitcool och såg ut som ett extra taktiskt verktyg. Jag kan iofs utan problem spela orginalet utan störa mig på åldern på spelet så jag kanske inte är helt objektiv här.

Ooooh the drama!

Medlem

Kommer troligen hoppa nya FFVII. Och anledningen är att jag inte klarar att köpa i episoder. När jag köper fösta delen så blir det aldrig så att jag spelar nästa episod iaf. Måste vänta tills alla är ute och der är inget jag tänker vänta på. Utan ser jag den färdiga produkten om några år så kanske. Var en av dom som köpte den ofärdiga FFXV och aldrig körde klar det.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Kommer troligen hoppa nya FFVII. Och anledningen är att jag inte klarar att köpa i episoder. När jag köper fösta delen så blir det aldrig så att jag spelar nästa episod iaf. Måste vänta tills alla är ute och der är inget jag tänker vänta på. Utan ser jag den färdiga produkten om några år så kanske. Var en av dom som köpte den ofärdiga FFXV och aldrig körde klar det.

Hur ska du spela alla episoderna på en gång om du inte tänker vänta på alla redan är släppta? Teach me senpai! Jag vill inte heller vänta!

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

12
Skriv svar