Se 20 minuter Outer Worlds-gameplay

Robot
Se 20 minuter Outer Worlds-gameplay

Obsidian kommenterar videon som visades under E3

#gameplay, #obsidian, #the-outer-worlds


Medlem

Jag är är intresserad av spelet men kommer förmodligen inte köpa det pga Epic. Vill inte ha ett spel i en launcher. Har det med Ubisoft och där ligger det spel jag inte ens visste jag hade.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag är är intresserad av spelet men kommer förmodligen inte köpa det pga Epic.

Your loss. Själv vägrar jag äta godis som levereras i gröna påsar, dom måste vara röda.

Medlem
Skrivet av telison:

Your loss. Själv vägrar jag äta godis som levereras i gröna påsar, dom måste vara röda.

Vad har det med saken att göra? Dålig jämförelse. Självklart är det tråkigt att jag får vänta. Men det kommer andra spel. Så jag klarar mig nog.

Ambassadör
Xbox

Det kommer till Xbox Game Pass på PC också...om man nu vill undvika Epic.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det kommer till Xbox Game Pass på PC också...om man nu vill undvika Epic.

Ok. Såg det. Men det går väl inte att köpa löst då? Vill gärna äga spelen. Annars blir det lite samma sak som med Epic Store att det glöms bort (försvinner).

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Maysay:

Ok. Såg det. Men det går väl inte att köpa löst då? Vill gärna äga spelen. Annars blir det lite samma sak som med Epic Store att det glöms bort (försvinner).

Att döma av de andra fd. Epic-exklusiva spelen, Metro Exodus och Operencia, som finns i Xbox Game Pass PC så går det att köpa dem i store så det borde vara samma för The Outer Worlds!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Ok. Såg det. Men det går väl inte att köpa löst då? Vill gärna äga spelen. Annars blir det lite samma sak som med Epic Store att det glöms bort (försvinner).

Hur köper du dina PC spel?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hur köper du dina PC spel?

Utgår ifrån att han handlar på GoG.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hur köper du dina PC spel?

Jag köper dem i steam, origin & Windows store. 3 butiker som jag har huvuddelen av mina spel. Med game pass försvinner väl spelet när man inte betalar månadsavgiften?

Medlem

Jag önskar att alla presentatörer på sådana här evenemang kunde sluta invänta applåder efter var och vartannat ord eller mening...blir så awkward när de uteblir.

NuZ
Testpilot

Alltså jag är så hypad! Blir på xboxet eller pc jag spelar tackvare gamepass. Högst troligt kommer jag lira på konsolen. Ser fantastiskt ut! Perfekt spel som triggar rpg nerven och älskar utgivare och kreatörer som gör såhär. De är stolta och vill göra sitt drömspel. Inte bara räkna sedlar


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Får se om man fortfarande är intresserad när det kommer till Steam. Epic kan kyssa min glansiga bak.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Jag köper dem i steam, origin & Windows store. 3 butiker som jag har huvuddelen av mina spel. Med game pass försvinner väl spelet när man inte betalar månadsavgiften?

Kan du definiera vad du menar med att >äga< dina spel och hur EGS och Steam skiljer sig på den punkten. Idag finns det inte många AAA-spel du kan äger om butiken skulle stänga ner förutom GOG då. Även om man köper PC-spel i butik idag är det i princip bara en spelnyckel i lådan som är värdelös om Steam skulle upphöra.

1
Skriv svar