CD Projekt trollade releasedatumet för Cyberpunk 2077 redan förra året

Robot
CD Projekt trollade releasedatumet för Cyberpunk 2077 redan förra året

Ta en närmare titt på datumen som visas i E3-trailern 2019.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #cyberpunk2077


Gnällkuk

Snyggt! Älskar när de gör så här att gömmer saker i trailers. Misstänker att senaste trailern vi fick se, samt kommande gameplay-trailern kommer att granskas sönder nu :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Dom har säkert gömt en mängd datum i sina trailers..

Medlem

Är jag blind eller? Ser inte alls några datum i bilderna.

Medlem
Medlem

Att datumen i trailern skulle vara möjliga releasedatum diskuterades flitigt redan då.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Är jag blind eller? Ser inte alls några datum i bilderna.

Du behöver klicka på bilderna för att få dom i fullstorlek, först då kan du se datum.

Medlem

Eftersom spelet bygger på Cyberpunk 2020 så skulle jag inte bli förvånad alls om det var det datum som de siktade på från början. Inte förvånad att spelet inte släpps i år, snarare är det en önskan om att de hade släppt det eftersom jag vill spela det NU=).

Men å andra sidan, mer tid är bara bra, jag har fullt förtroende för den här utvecklaren och så länge de inte släpper spel som får mig att tappa detta kommer jag ha det även för deras nästa spel.

1
Skriv svar