World of Warcraft - Classic

Inaktiv
Skrivet av Taskman:

Has börjat, han med 3 dagar under arbetsveckan och är level 18. Lite skönt dock att inte race:a med alla andra sen när en kommer tillbaka.
Spelar på Gehennas och följer guilden samt kön konstant så ser positivt på ditt när jag kommer tillbaka

Jag körde upp en warlock till 18 sen rerollade jag en druid som nu är lv 16.

VÄLDIGT mycket grind och jag är övertygad om att druid är den sämsta classen att levla med tills man kommer upp i lvl 20+ och får sin kattform osv.

Medlem
Skrivet av Calez:

Vad säger folket efter drygt en vecka? Jag är helt såld! Magin är tillbaka. Helt sjukt. Trodde jag aldrig. Fantastiskt spel!

Känns som att åka tillbaka 14 år i tiden. På gott och ont. Spelet är kul men jag kan inte sluta tänka på (när jag spelar dvs) hur mycket bättre det kunde ha blivit om blizzard ändrat saker som är uppenbart dåliga. Folk pratar exempelvis sig varma om talents och hur mycket valmöjligheter man har, men detta spelar ju ingen roll när det är så dyrt att byta. Hade blizzard sänkt kostnaden rejält för respecs och tillåtit mer frihet hade det enbart gjort upplevelsen bättre.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Känns som att åka tillbaka 14 år i tiden. På gott och ont. Spelet är kul men jag kan inte sluta tänka på (när jag spelar dvs) hur mycket bättre det kunde ha blivit om blizzard ändrat saker som är uppenbart dåliga. Folk pratar exempelvis sig varma om talents och hur mycket valmöjligheter man har, men detta spelar ju ingen roll när det är så dyrt att byta. Hade blizzard sänkt kostnaden rejält för respecs och tillåtit mer frihet hade det enbart gjort upplevelsen bättre.

Här håller jag med, det är nog en av de sämre sakerna med vanilla. Man blir så sjukt hårt straffad om man väljer fel talents i början, speciellt som nybörjare när man kanske inte har så bra koll.

Själv tryckte jag fel runt lvl 12 och får leva med det ett bra tag då jag inte tänker respecca för 1g.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jag körde upp en warlock till 18 sen rerollade jag en druid som nu är lv 16.

VÄLDIGT mycket grind och jag är övertygad om att druid är den sämsta classen att levla med tills man kommer upp i lvl 20+ och får sin kattform osv.

Jag själv levlar en druid, och jag kunde knappt levla själv innan 20. Så körde alltid med kompisar eller hittade någon grupp. Men efter 20 och kattformen så är nog feral en av bättre levlingspeccarna. Har ju nästintill 0 downtime nu.


signatur

IDKFA

Inaktiv
Skrivet av mrFluffy:

Jag själv levlar en druid, och jag kunde knappt levla själv innan 20. Så körde alltid med kompisar eller hittade någon grupp. Men efter 20 och kattformen så är nog feral en av bättre levlingspeccarna. Har ju nästintill 0 downtime nu.

Mjo. Riktigt drygt emellanåt men den som väntar på något gott...

Medlem

Någon som spelar Horde på Flamelash? Som kanske kan rekommendera ett socialt, lagom casual guild? Var med ett trevligt svenskt gille förra veckan, men sedan som över en natt försvann alla aktiva medlemmar. Så nu sitter man gilleslös... trist xD


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Säga vad man vill om WoW-retail så är Blizzard fortfarande mästerliga på sina cinematics.(Dock så är manus/storyn ganska värdelöst fortfarande).

Nyligen släpptes "War Campaign Finale"-cinematic, alltså slutskedet i WoW-expansionen. Så, spoiler nedan, men inte så värst illa ändå, värt en titt. Orgrimmars portar har aldrig sett ståtligare ut. Denna expansion har dom verkligen varit generösa på sina CGI-cinematics.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skriv svar