Steam låter dig testa nya funktioner innan de är färdiga

Robot
Steam låter dig testa nya funktioner innan de är färdiga

Steam Labs innehåller tre olika latjolajban-test - favoriten är helt klart rekommendationsexperimentet.

#ai, #steam, #steam-labs


Avstängd

It's not a pre-alpha release, it's a Steam Lab experiment!

Medlem

Onödiga funktioner. Inte undra på att Steam förlorar användare till EGS.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

EGS?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Onödiga funktioner. Inte undra på att Steam förlorar användare till EGS.

Det är väll tur att det är helt valfritt då.
EGS måste vara ditt paradis


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Epic Game Store

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Det enda jag tycker är intressant är rekommendationerna. Men jag gillar idén med Steam Labs.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Onödiga funktioner. Inte undra på att Steam förlorar användare till EGS.

Varför är de onödiga?

Medlem

Spel som man lagt mycket tid på. Det är en sjukt dålig funktion som utvecklare tyvärr haha. Får så otroligt mycket skitförslag på spel från steam som dom tror jag öht är intresserad av.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Förstår dock mig fortfarande inte på folk som försöker hitta nya spel på Steam, det är FZ som visar oss vägen

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Förstår dock mig fortfarande inte på folk som försöker hitta nya spel på Steam, det är FZ som visar oss vägen

Ja, FZ, visa oss vägen!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Samma tänk som EA.

Medlem

@stason: Hur har de samma tänk som EA?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Spel som man lagt mycket tid på. Det är en sjukt dålig funktion som utvecklare tyvärr haha. Får så otroligt mycket skitförslag på spel från steam som dom tror jag öht är intresserad av.

Ibland kan man verkligen undra vad den gemensamma nämnaren är när Steam ska visa ”liknande” spel.

Edit: Kikade lite snabbt och ett exempel är att bland spel likande World of Warships fanns bland annat CSGO. Jag har en foliehatsteori att Steam gärna visar sina egna spel så mycket som möjligt.

Medlem

Måste nog säga att rekommenderaren är spot-on i mitt fall. Listan är proppfull med spel som jag redan köpt på andra platformat: GoG, EGS, Ubi, Origin, etc. Sen är resten spel som jag gått och sneglat på under en längre tid och varit intresserad av. Om jag kunde exkluderat spel som jag redan äger på en annan platform hade det varit fint.

Medlem
Skrivet av smuts:

@stason: Hur har de samma tänk som EA?

"låter dig testa nya funktioner innan de är färdiga"

Alla EA-spel...

Medlem
Skrivet av stason:

"låter dig testa nya funktioner innan de är färdiga"

Alla EA-spel...

Fast EA tar ju betalt för det


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar