Fredagssnack – Vilket är årets hittills bästa spel?

Medlem

Sekiro för mig, spelat igenom det 3 ggr o önskar att jag kunde spela om det som det vore första gången igen.

Medlem

The Division 2 utan tvekan för min del.
Helt hundra på att det kommer bli årets spel för mig med.
Längesedan jag haft så roligt och så många speltimmar.

Medlem

För min del Days Gone och Sekiro.

Kan inte bestämma mig för vilken av dem som är bäst. Båda är awesome! 😄

Medlem

Days Gone utan tvekan!

Medlem

Anno 1800! Otroligt välgjort strategispel som håller en sysselsatt länge!

Medlem

Bloodstained: Ritual of the Night var riktigt grymt om man gillar Castlevania.

Medlem

Har inte kört Sekiro (för frustrerande utmanande för min smak), RE2 (för läskigt) eller Metro men DmC5 var sjukt bra.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

@korvmos: Ryzen 3000-serien?

Stämmer


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Byggde ny dator för ett år sen snart, men ångrar nästan att jag inte väntade lite längre. Skönt att det blev en pangbra serie

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Byggde ny dator för ett år sen snart, men ångrar nästan att jag inte väntade lite längre. Skönt att det blev en pangbra serie

Det är ”tyvärr” alltid så med datorprylar, väntar man lite längre får man bättre saker. Men nån gång får man slå till. Kul att du verkar nöjd


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Division 2 måste det nog vara för min del. Synd bara att dom sabbade det personligen för mig när dom skippade LFR-alternariv när dom släppte raids då jag som många andra helst lirar solo.

Inaktiv

Days gone för min del. Att slakta horder av Zombies är tillfredsställande.

Medlem

Bara spelat två spel i år, Apex och Sekiro Och då klipper Sekiro första platsen!

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Days gone för min del. Att slakta horder av Zombies är tillfredsställande.

samma här, visade sig vara ett sjukt bra spel efter några timmars spel. Lika bra som horizon zero dawn o god of war..

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

samma här, visade sig vara ett sjukt bra spel efter några timmars spel. Lika bra som horizon zero dawn o god of war..

Absolut, hade förhoppningar på det ända sedan utannonseringen och tyckte det höll hela vägen. Enda jag egentligen skulle klaga över är att det var lite väl långt men känner i efterhand att jag gärna hade spelat det mera så lite tvådelat Det är uppe där vid GOW och Horizon som du säger.

Medlem

Tycker Days Gone är årets bästa spel följt av Resident Evil 2 Remake som nr 2

Medlem

@SWEBarb:

Exakt förtjänar inte den dåliga kritiken spelet fick här i våras då någon clown satte 2 av 5 i betyg efter ha lirat det endast 1-2tim. Spelet börjar efter 5tim både spel och story mässigt så betyget borde ändras till en självklar 9 eller varför inte en 10p som det är i min bok. Mycket om spelnings värde i det för har sj klarat det 3gånger och kör just nu på det svåraste "överlevnad" vilket är brutalt svårt men roande som någon skrev tidigare. Att döda zombie horderna är något nytt i zombie spel och väldigt roande sen storyn är skitbra. Årets bästa spel helt klart med RE2 strax efter

12
Skriv svar