Ryktena stämde - uppgraderad Nintendo Switch-modell avtäckt

Medlem
Skrivet av Vamp:

De flesta spelar verkligen inte stationärt. Varken nationellt eller globalt. Hela Switch Lite är ju ett bevis på att Nintendo själva anser att det är en bärbar konsol som går att docka. Inte en stationär som du kan ta med dig. Enda anledningen att de initialt marknasförde Switch så var för att många har en negativ inställning till bärbart spelande.

I Nintendos trailers spelar dom ofta mitt på skateboard-banan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Åtgärdat barndomsfelen så man inte repar displayen när man stoppar i och tar ut den ur dockan?

Jag köpte ett bra skärmskydd. Fördelen med det är dessutom att switchen står ännu stadigare i dockan.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Du kommer nog bara se skillnad på dom med serienummret på kartongen

Det är lite det som är problemet. Om en oinsatt förälder köper en Switch så finns ju risken att mottagaren får en betydligt sämre maskin för samma pris. Då hade jag blivit missnöjd.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det är lite det som är problemet. Om en oinsatt förälder köper en Switch så finns ju risken att mottagaren får en betydligt sämre maskin för samma pris. Då hade jag blivit missnöjd.

En annan sak som jag kan vara orolig för är att om man beställer från någon butik på nätet om butiken i fråga skickar ut de gamla modellerna först innan de börjar skicka ut de nyare modellerna.
Så jag själv skulle ju ställe frågor först till butiken om jag skulle beställa online så att jag är säker på att få den nyare modellen.

Annars så skulle de ju kunna skilja de båda modellerna åt genom att sätta ett lägre pris på den äldre modellen. Men hur många skulle göra så?


signatur

ゼルダの城

Medlem

Undrar om affärerna kommer rea ut den gamla Switchen ?

12
Skriv svar