Fatshark berättar vad som gick bra, och dåligt, under Vermintide-utvecklingen

Robot
Fatshark berättar vad som gick bra, och dåligt, under Vermintide-utvecklingen

Att ge ut spelet själv var både "befriande och skräckinjagande" enligt studiobossen.

#fatshark, #warhammer-vermintide-2


Medlem

Då man varit en del av interna betan för expansionen är jag inte optimistisk för det.
Sista beta patchen innan de stängde ner så kändes spelet som ett helt annat spel.

Blir som jag redan bestämt mig, följa deras forum kolla patch notiser vid release och ser jag att de fortfarande har den skiten kvar då blir det en uninstall och ändra till negativ recension då de förstört spelet pga. vad en massiv minoritet av elitiska töntar vill ha.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Artikeln ni länkar till handlar om Vermintide 1, inte 2.

Medlem

En artikel angående Vermintide 1 från 2016 ?

Inget illa menat, men läser ni igenom artiklarna noggrant innan de läggs upp ?

Medlem

"October 28, 2016 | By Martin Wahlund"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av SilvaH:

Då man varit en del av interna betan för expansionen är jag inte optimistisk för det.
Sista beta patchen innan de stängde ner så kändes spelet som ett helt annat spel.

Blir som jag redan bestämt mig, följa deras forum kolla patch notiser vid release och ser jag att de fortfarande har den skiten kvar då blir det en uninstall och ändra till negativ recension då de förstört spelet pga. vad en massiv minoritet av elitiska töntar vill ha.

Det där påminner mig lite om folket i Battlefronts forum (Inte starwars, utan företaget battlefront..som gör strategispel).

Större ego och elitetöntar får man leta efter. Otrevliga människor.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lajklajk:

En artikel angående Vermintide 1 från 2016 ?

Inget illa menat, men läser ni igenom artiklarna noggrant innan de läggs upp ?

Skrivet av Ankh:

"October 28, 2016 | By Martin Wahlund"

Haha, hittade den i flödet från Gamasutra själva. Klantigt av mig!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, hittade den i flödet från Gamasutra själva. Klantigt av mig!

En lusing skarru ha påg!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

En lusing skarru ha påg!

Come at me!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Come at me!

OMW!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar