Limbo Epic-gratis nu, nästa vecka får vi två (!) gratistitlar

Robot
Limbo Epic-gratis nu, nästa vecka får vi två (!) gratistitlar

Epic steppar upp ytterligare.

#nyhetstips


Releasehästryttare

Mm, galet ändå att det gick från ett spel varannan vecka tills nu 2 spel i veckan.

Medlem
Skrivet av Devan:

Mm, galet ändå att det gick från ett spel varannan vecka tills nu 2 spel i veckan.

Oftast inga dåliga titlar heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Testpilot
Skrivet av Devan:

Mm, galet ändå att det gick från ett spel varannan vecka tills nu 2 spel i veckan.

Dom skriver att det är för att krigsspelet är markerat som mature och de vill erbjuda något även till yngre spelare.

Medlem

Limbo är ett fantastiskt lir! Ni som inte har spelat det borde verkligen ta tillfället i akt att göra så.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Limbo är ett fantastiskt lir! Ni som inte har spelat det borde verkligen ta tillfället i akt att göra så.

Håller helt med, sjukt bra. Uppföljaren Inside är om möjligt ännu bättre. Ett av få spel jag inte kunnat släppa förens jag klarat det, satt oavbrutet med det.

Medlem

Men det är ju Epic store!? Måste ju vara jävligt dåligt då. Eller?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

@Tassel: stämmer bra det, för oss andra, finns tex. limbo i humble bundle treasure trove helt drm fritt. Eller typ en hundring på gog.com. CD Projekt Red is da shit. Eller varför inte på fulingen Steam, byter man drm fritt mot CloudSaves. Känns skönt när man har lite val.

Medlem

Epic store erbjudanden är ju kul - har laddad ner några gratis spel hittils. Dock ändrar detta inget på att store delen är kaotiskt. De pumpar så mycket pengar in i gratis spel & exklusiva titlar, men kan inte fixa en ordentligt shop med tex bra översikt. Men, det är kanske smaksak....

Medlem

Affären har typ hundra spel men finns fortfarande inget sätt att söka, sätta kategori eller se spelen i en vanlig lista.
Bara en lång Metro lista med skit
Känns bra


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

En jäkla tur att gratisspelen är längst upp i affären, hade varit lagom jobbigt att hitta dem annars. Förhoppningsvis så tar det inte så lång tid till för en uppdatering.

Skrivet av xdrive:

@Tassel: stämmer bra det, för oss andra, finns tex. limbo i humble bundle treasure trove helt drm fritt. Eller typ en hundring på gog.com. CD Projekt Red is da shit. Eller varför inte på fulingen Steam, byter man drm fritt mot CloudSaves. Känns skönt när man har lite val.

Det är DRM-fritt på Epic också. Limbo är faktiskt DRM-fritt överallt (EDIT: rättelse, INTE DRM-fritt på Steam, som du sa), behöver ju såklart Epic/plattformen för att ladda ner det men efter det kan du starta spelet utan något extra program i bakgrunden.

Medlem
Skrivet av conthox:

Oftast inga dåliga titlar heller.

Eller hur, började riktigt starkt med Subnautica, för min del, i särklass bästa spelet 2018.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Affären har typ hundra spel men finns fortfarande inget sätt att söka, sätta kategori eller se spelen i en vanlig lista.
Bara en lång Metro lista med skit
Känns bra

Gillar det faktiskt


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Har sneglat på Limbo ett tag. Kanske blir ett köp på Gog 🤔

1
Skriv svar