Recension – Wolfenstein: Youngblood

Inaktiv

@SunShine: Är lite lätt benägen att hålla med utan att kommentera spelets eventuella kvalitet då jag varken vet något om det eller att det har med frågan att göra. De har som du säger varit tydliga med att det varit Co-op sedan dag 1 så tycker gott folk kan hålla käften där, sen kan det ju finnas en poäng med en AI för de som verkligen helst ivll spela det sjölv

Medlem

@anon_119148: Jag o min kompis körde i nästan 20 timmar innan vi 100% spelets alla missions. Vi hade väldigt kul ihop i spelet. Att spela själv är nog ingen höjdare men att lira med en vän var riktigt kul. Sett till prislappen är det mkt spel för pengarna.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv
Skrivet av SunShine:

@grollo_92: Jag o min kompis körde i nästan 20 timmar innan vi 100% spelets alla missions. Vi hade väldigt kul ihop i spelet. Att spela själv är nog ingen höjdare men att lira med en vän var riktigt kul. Sett till prislappen är det mkt spel för pengarna.

Tack för att du tog dig tid att skriva! Det är skönt att höra för jag vill tro att detta skulle vara godkänd underhållning för mig och flickvännen (tidigare spelat Fc5, fc:nd och gta online) Trevlig helg

Skriv svar