Nu kan du be Steam hålla klaffen om dina redan ägda spel

Robot
Nu kan du be Steam hålla klaffen om dina redan ägda spel
Testpilot

Supernajs! Hade satt saker på ignore innan och även gjort en egen "tag" där jag hade spel jag ägde på annan plattform.

Medlem

Nu får Gabe ut statistik på vad folk äger på andra platformar desutom. Det har ett värde.

Medlem

Undrar när de ska hålla käften om att jag ska "verifiera" min ålder också.

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Undrar när de ska hålla käften om att jag ska "verifiera" min ålder också.

Nu snackar vi de riktiga probleme; Lösa världsfreden, världssvälten, klimatet och förbannade jävla age verification på steam.

Skrivet av Tamazin:

Nu snackar vi de riktiga probleme; Lösa världsfreden, världssvälten, klimatet och förbannade jävla age verification på steam.

Tänk så enkelt livet hade varit om morsan kläckt ut mig den 1 januari.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

@hannes.theorell:

99% av Steams användare påstår sig vara födda 1 januari så det gör nog inget om du gör detsamma.

Skrivet av MaxWarp:

@hannes.theorell:

99% av Steams användare påstår sig vara födda 1 januari så det gör nog inget om du gör detsamma.

Det gör jag redan. Samt är mellan 40 och 100 år gammal.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

De har iaf slängt in så den kommer ihåg mitt senaste val nu men om jag nu är inloggad i klienten borde det ju bara vara enklare att bara utläsa det från min profil.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Det gör jag redan. Samt är mellan 40 och 100 år gammal.

Dagsformen avgör

Inaktiv
Skrivet av russinkungen:

Dagsformen avgör

😂

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Tänk så enkelt livet hade varit om morsan kläckt ut mig den 1 januari.

För något helt offtopic: Ja tänk hur skönt det hade varit. Du som är född 1jan är nästan ett helt år äldre än någon född 31 december (samma år), men ändå ska ni bedömas lika i skolan från du är vad, 5år till dess du tagit din civilingenjörsexamen. Är ju som att du skulle gå i årskursen under jämfört med klasskamraten född sista december.

Skrivet av Tamazin:

För något helt offtopic: Ja tänk hur skönt det hade varit. Du som är född 1jan är nästan ett helt år äldre än någon född 31 december (samma år), men ändå ska ni bedömas lika i skolan från du är vad, 5år till dess du tagit din civilingenjörsexamen. Är ju som att du skulle gå i årskursen under jämfört med klasskamraten född sista december.

Det är väl skit samma. Viktigast är att man är först in på krogen det året man blir 18!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Det är väl skit samma. Viktigast är att man är först in på krogen det året man blir 18!

Kul att vara där utan sina kompisar. Men först med körkort, det är en annan grej!

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Kul att vara där utan sina kompisar. Men först med körkort, det är en annan grej!

Så man istället blir tvungen att köra runt sina fulla dryga kompisar hela kvällen för de kommer inte in på krogen.

Medlem
Skrivet av jawik:

Så man istället blir tvungen att köra runt sina fulla dryga kompisar hela kvällen för de kommer inte in på krogen.

Eller så säger man nej.

1
Skriv svar