Gamescom 2019

Medlem
Gamescom 2019

Hallå, tänkte bara kolla om det är någon som ska ner till Köln nästa vecka för Gamescom.
Mina polare drog sig ur.
Så åker själv, vore trevligt med någon annan att tala med som kan svenska (och gärna tyska)

Mvh//Ensam Dalmas

Moderator | Testpilot
Skrivet av Knoelsvan:

Hallå, tänkte bara kolla om det är någon som ska ner till Köln nästa vecka för Gamescom.
Mina polare drog sig ur.
Så åker själv, vore trevligt med någon annan att tala med som kan svenska (och gärna tyska)

Mvh//Ensam Dalmas

Du kanske kan möta upp @Carl Johansson-Sundelius om du har tur!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@Knoelsvan: Hoppas du hinner testa nått. Jag och min kompis var nere förra året, iof bara en dag på mässan, men vi lyckades inte alls. Det var så långa köer
Den stora missen vi gjorde var att inte gå till en kö direkt när dom öppnade. Isåfall hade vi kanske orkat med 2-3 stycken.

Antar att FZ Calle bara är där på pressdagarna innan det öppnar för allmänheten också.

Releasehästryttare

Rätta mig om jag har fel men kan inte nästan alla tyskar i åldrarna som går på gamecom mässan engelska?

För det lär ni er i dalarna hoppas jag

Medlem

Är lite avis... skulle vilja ta ledigt från jobbet och åka


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du kanske kan möta upp @Carl Johansson-Sundelius om du har tur!

Han har nog inte tid för mig 😂

Medlem
Skrivet av waeress:

@Knoelsvan: Hoppas du hinner testa nått. Jag och min kompis var nere förra året, iof bara en dag på mässan, men vi lyckades inte alls. Det var så långa köer
Den stora missen vi gjorde var att inte gå till en kö direkt när dom öppnade. Isåfall hade vi kanske orkat med 2-3 stycken.

Antar att FZ Calle bara är där på pressdagarna innan det öppnar för allmänheten också.

Ska göra mitt bästa för o hinna testa allt 😁

Medlem
Skrivet av Devan:

Rätta mig om jag har fel men kan inte nästan alla tyskar i åldrarna som går på gamecom mässan engelska?

För det lär ni er i dalarna hoppas jag

Man kan ju alltid hoppas att dom kan det.

Aj dånt knåw, mäjbi vi lörnt itt in skål? 🤷

Medlem
Skrivet av magma:

Är lite avis... skulle vilja ta ledigt från jobbet och åka

Du är välkommen 😁😂

1
Skriv svar