Premiär! Gameplay från Death Stranding

Avstängd
Skrivet av Molotov:

Kan lika vara att man inte riktigt tror på sitt spel men försöker rädda upp det med kända ansikten också.

Hallå det är Hideo Kojima, klart han tror på sitt spel.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag tycker det är likt MGSV, både på gameplay och omgivningen, och på det lilla skjutandet man har fått se.

Ingenting har direkt imponerat, men jag tror inte spelet blir tråkigt, likt MGSV så kommer du ha stunder då du kommer kunna vandra fritt eller åka med motorcykel och planera. Action delarna kommer nog när regnet kommer, eller när det blir mörkt, etc. Och förmodligen under diverse uppdrag,

Om du inte gillar spel som har ett lugn före en storm så är detta nog inte för dig.

Medlem

Taggad! Ska bli kul att lira en titel som håller sig utanför den uttjatade bubblan där 9/10 av alla andra håller till

Medlem

Hoppas på en PC release. Eller vågar man nämna Stadia (jag tror på produkten!).

Medlem
Skrivet av breahl:

Hallå det är Hideo Kojima, klart han tror på sitt spel.

Givetvis tror utvecklaren på sitt eget spel. Men utgivaren är Sony, och de har bara ett ekonomiskt intresse i det hela. Om de inte tror på produkten kan de mycket väl försöka sminka grisen med några vackra ansikten.

Jag gillar spel som vågar gå egna vägar, och om det uppfattas som "tråkigt", tror jag att jag kommer gilla det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av AplAy:

Haha ja samma här. Har aldrig spelat nått Metal Gear-spel men detta är så "udda" att det blir intressant på något vrickat sätt (typ när filmkritiker får se någon sjukt konstig film efter dussintals vanliga Hollywoodfilmer).

Det kan ju inte bli sämre än första No Man's Sky?

No mans sky är ett jäkligt bra spel nu mer

12
Skriv svar