Trailer – I Watch Dogs: Legion kan du rekrytera vem som helst

Robot
Trailer – I Watch Dogs: Legion kan du rekrytera vem som helst

Stark, stryktålig, smart – alla kan komma till nytta.

#gamescom, #watch-dogs-legion


Medlem

Tycker detta såg intressant ut.
Och det med tanke på att tidigare watchdog inte alls intresserat mig så jag ens provat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör

Vore kul om de lagt in några kända personer. John Lydon dödar folk med ord, typ. Eller Shane MacGowans bekantskap ger rabatt på stärkande/helande drycker. Okej, jag spekulerar fritt här.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vore kul om de lagt in några kända personer. John Lydon dödar folk med ord, typ. Eller Shane MacGowans bekantskap ger rabatt på stärkande/helande drycker. Okej, jag spekulerar fritt här.

Hade varit kaxigt och spännande ifall Tommy Robinson är med på ett hörn. Dock leder det väl till århundradets shitstorm.

Men lite klassiska Londonprofiler måste de baka in på något kul sätt. Får jag bestämma så ej politiskt laddade, trots exemplet ovan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag vet vad som kommer hända när jag spelar det här. Kommer aldrig våga spela med mina hög levlade karaktärer pga av permadeath och kommer behöva grinda mig igenom alla uppdrag men en massa nollor ^^

Skrivet av Tomas Helenius:

Vore kul om de lagt in några kända personer. John Lydon dödar folk med ord, typ. Eller Shane MacGowans bekantskap ger rabatt på stärkande/helande drycker. Okej, jag spekulerar fritt här.

Kommer förmodligen finnas en massa inofficiella karaktärer.

"Wick John, 300% fist and weapon damage after watching animal channel"

"Phanos, one time per mission "snap and kill" 50% of enemy's in a 10m radius"

FM-guru
F.d. Sisyr

Första gången på länge jag är intresserad av ett spel i denna genre, mycket eftersom jag alltid haft en boner för procedural generation och liknande.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Hade varit kaxigt och spännande ifall Tommy Robinson är med på ett hörn. Dock leder det väl till århundradets shitstorm.

Men lite klassiska Londonprofiler måste de baka in på något kul sätt. Får jag bestämma så ej politiskt laddade, trots exemplet ovan.

Jag hade tyckt det var helt tvärtom "Kaxigt och spännande" om de la in en tönt som honom.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Jag hade tyckt det var helt tvärtom "Kaxigt och spännande" om de la in en tönt som honom.

Därför är det kaxigt och spännande.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar