Destiny 2:s flytt till Steam har börjat

Robot
Destiny 2:s flytt till Steam har börjat
Medlem

Så då är de gjort även om jag inte spelat på över ett år

Medlem
Skrivet av Busko:

Så då är de gjort även om jag inte spelat på över ett år

Samma här
Tänkte prova igen då vid ”relaunchen”

My keyboard is ready!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

ELF
Medlem

Bäst att fixa. Bara kört lite. Tror jag kommer köra igen, men förlorar jag allt så hoppar jag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Relik 📜

Slet över mitt konto igår, var inga problem.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Fixat, får se om jag kör Destiny 2 igen men det var lika bra att få det gjort.

Inaktiv

Blir troligtvis att återuppta spelet lagom till återlanseringen. Synd bara att det blev Steam.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.

Samma här. Detta och Division verkar bara så meh.
Men det är väl en smaksak i guess.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.

Spelar både Destiny 2 och Diablo 3 fortfarande


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.

Tröttare kommentar får man leta efter

Inaktiv

Så när steam "stjäl" spel är det okej? Med tanke på allt hat epic games fått?
Lollerskates

Gen
Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.

Förstår inte allt hat mot spelet, så kasst är det inte. Dessutom kan det bara bli bättre nu när de står på egna ben och inte har giriga Activision flåsandes i nacken.

Skrivet av anon_326443:

Så när steam "stjäl" spel är det okej? Med tanke på allt hat epic games fått?
Lollerskates

...va?

Medlem

@anon_326443: Vad pratar du om? Bungie och Activision/Blizzard har ju avslutat sitt samarbete. Inget konstigt att Bungie relanserar sina produkter på Steam.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

@Korstabon: Vad pratar du om? Bungie och Activision/Blizzard har ju avslutat sitt samarbete. Inget konstigt att Bungie relanserar sina produkter på Steam.

Kan också tillägga att Epic får mycket hat till vis del på grund av hur de missköter information och säkerhet, samt att de "köper upp" exklusivitet på kort varsel. Tänker då främst på Metro Exodus.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Blev mest förvånad att folk fortfarande spelar detta.

En miljon spelare loggar dagligen in och spelar Destiny 2. Hur kan någon vara förvånad över detta?

Medlem

Spelar Destiny 2 regelbundet, gjort kontot redo för flytt. Är Shadowkeep bättre än Forsaken kommer difinitivt spelarantalet öka, F2P versionen kommergöra det lättare för nya spelare att hitta den där Destiny känslan. Utan tevkan. Spelet har blivit mycket bättre på sistone.

Armor 2.0 verkar najs, Artifact systemet kommer definitivt spicea upp "metan" och göra builds mer roliga. Raiden kommer definitivt hålla måttet. Månen äger, nya playlists i PVP och mer kärlekt till Crucible generellt. Hittills verkar Shadowkeep fantastiskt. Väntar dock med att förbeställa tills ännu mer info ligger ute.

Medlem

Spelat Destiny på PS4 sedan releasen av ettan. Det jag får ut av Destiny kan inget annat spel erbjuda enligt mig. Träffat många trevliga människor. Nu med cross-save så blev det att skaffa det även på PC och köra på samma konto som PS4an. Fungerar klockrent! Nu hoppas vi bara på någon form av cross-play också! Är ju en del av Bungies vision. Finns där någon som känner att de vill gå med i en klan så är det bara att slänga iväg ett PM. Är framförallt en PS4 klan men jag kör på både PS4 samt PC. 🙂

1
Skriv svar