Vi snackar darwinism med Assassin's Creed-skaparen!

Robot
Vi snackar darwinism med Assassin's Creed-skaparen!

Ancestors släpps nästa vecka och vi mötte spelets skapare Patrice Désilets i Tyskland, av alla ställen.

#ancestors, #gamescom, #patrice-desilets, #ubisoft


Avstängd

Calle och teknik.


signatur

PS5 och inget annat.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av breahl:

Calle och teknik.

Mer ett Teknik vs Calle.


signatur
Medlem

Sett lite olika intervjuer och Patrice verkar som en härlig människa med goda intentioner. Men själva spelet verkar tyvärr lite flummigt för min smak.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av B-itta:

Sett lite olika intervjuer och Patrice verkar som en härlig människa med goda intentioner. Men själva spelet verkar tyvärr lite flummigt för min smak.

Väldigt sympatisk och lättsnackad!


signatur
Medlem

Speeda upp ljudet till samma hastighet och ladda upp intervjun med roliga high speed-röster.

Medlem

Var supertaggad på detta spel när jag först såg det.

Tyvärr blir jag mer och mer otaggad ju mer jag ser.

Medlem

Här höll jag mina tummar för ett nytt prince of persia!

Ser fram emot mer gameplay men det jag såg här gav mig inte mycket att gå på!


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Speeda upp ljudet till samma hastighet och ladda upp intervjun med roliga high speed-röster.

Haha!


signatur
Medlem

Vadå "FZ:s recension läser du måndag eftermiddag"? Släpps spelet om några dagar bara? På Steam står det ju "release date 2020".

Lustigt, för detta känns ju typiskt som ett sånt där spel man hörde talas om för flera år sedan men som liksom aldrig släpps, och när det väl gör det så sker det helt i skymundan. Och det är väl precis det som sker nu, om det nu stämmer att det plötsligt ska släppas om några dagar bara.

Känns gjutet att detta får en 2:a i betyg av FZ, men jag är jättesugen på att spela det "blind", innan man vet någonting om gameplay och vad det går ut på egentligen. Hoppas också att spelet går ihop sig ekonomiskt även om det skulle ha tveksam kvalitet, eftersom originella idéer måste belönas i en alltmer slätstruken spelindustri. Går dock inte att köpa på Steam som sagt. Det är väl inte Epic-exklusivt?

Angående intervjun, så underbart med utvecklare som är spontana och äkta, som bara pratar ur hjärtat utan att bekymra sig om att förlora en massa försäljning och intäkter pga det. Som skippar klyschat säljsnack. Så härligt att se!


signatur

Memento Mori

Medlem

@Slimebeast: Det är en Epic timed exclusive. Släpps på Epic store nästa vecka.

Redaktör
Skrivet av Bennii:

@Slimebeast: Det är en Epic timed exclusive. Släpps på Epic store nästa vecka.

Och till PS4 och Xbox One i slutet av året.


signatur
Medlem

Såg en längre video via Kotaku, som lovordade spelet i den formen att hen inte kunde sluta tänka på hur man skulle lösa olika moment i spelet även när hen inte spelade. Vilket i sig är ett ganska gott betyg. Ser fram emot att testa det.

Sedan kan man tycka vad man vill om Epic och deras exklusiviteter, men jag anser att det är bra att det finns lite konkurrens till Steam (tilläggas skall att jag har en backlog på närmare 300 spel på Steam). Men konkurrans brukar i slutändan bli bättre för oss konsumenter.

1
Skriv svar